گردشگری و توریسم

زیرساخت های پل معلق خلخال آماده می شود

به گزارش ایرنا ، محمد رضا شایقی روز چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی به محل احداث پل در بلندی های کوه ازناو افزود: با همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی راه دسترسی در مراحل پایانی کار است.
وی با اشاره به تاکید استاندار اردبیل بر حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی طرح های گردشگری استان از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری خلخال در تمام مراحل اجرایی این طرح بزرگ گردشگری همراه با سرمایه گذار بوده و تا پایان کار نیز حمایت های لازم را خواهد داشت.
وی همچنین گفت: با تکمیل راه دسترسی به محل اجرای پل معلق در بلندی های کوه ازناو ، تجهیزات پل به محل اجرای طرح انتقال می یابد.
شایقی افزود: پل معلق ازناو خلخال به طول 450 متر و با ارتفاع 100 متر سومین پل بزرگ معلق جهان پس از پل های 530 متری سوییس و 480 متری آلمان است که با سرمایه گذاری 420 میلیارد ریالی سرمایه گذار بخش خصوصی احداث می شود.
وی گفت: این پل در مدت یک سال ساخته شده و به بهره برداری خواهد رسید.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد ، قرار گرفتن خلخال و زیبایی های دره سبز ازناو و تماشای قله سبلان از روی پل از جمله چشم اندازهای منحصر بفرد این پل معلق طولانی می باشد.
7119/6018

انتهای پیام /*


فرهنگي


پل معلق


شايقي


خلخال