اخبار گردشگری

دستگیری شرور معروف منطقه تهران نو

ایلنا: رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری یکی از اراذل و اوباش مشهور و سطح یک در منطقه تهران نو خبر داد. رپورتاژ

سرهنگ رسول بهرامی، رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو درباره جزییات این حادثه گفت:در ساعت ۳ بامداد روز قبل از طریق سامانه ۱۱۰ به کلانتری ۱۲۸ تهران نو یک مورد درگیری، قمه کشی و عربده کشی در پارک دانش آموز در محدوده اتوبان یاسینی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه فوراً ماموران گشت این کلانتری به محل حادثه اعزام می شوند، خاطرنشان کرد:به محض ورود ماموران کلانتری به پارک، نگهبان پارک به ماموران اطلاع می دهد که فردی که حالت طبیعی نداشته با قمه و چاقو نگهبان و سه رهگذر در پارک را مجروح کرده است.

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو با بیان اینکه فرد ضارب به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می کند، گفت:ماموران با گشت خودرویی این فرد را تعقیب کرده و بعد از ده دقیقه و با ۴ شلیک تیر هوایی و پس از درگیری با ماموران این فرد را بازداشت می کنند.

سرهنگ بهرامی با تاکید براینکه این فرد از شرور سطح یک تهران است، گفت:این فرد ۱۸ سال سابقه شرارت، شرب خمر داشته است و از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه است. در حال حاضر نیز ۴ فرد که توسط او در پارک مضروب شده اند شاکی خصوصی او در این پرونده هستند.

وی ادامه داد:این فرد قبل از ورود به پارک و درگیری در آنجا نیز با چند نفر دیگر درگیر شده بوده که زخمی می شود و با توجه به اینکه از ناحیه سر زخمی شده بوده و حال مساعدی نداشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو او را به بیمارستان برای درمان منتقل می کنند.

رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو خاطرنشان کرد:از این فرد دو قبضه سلاح سرد شامل یک قمه و چاقو کشف و ضبط شده است. همچنین برای این فرد شرور پرونده تشکیل و به دادسرا ارجاع داده شده است.