اخبار گردشگری

مهاجرت حافظ ناظری برای همیشه از ایران

حافظ ناظری خواننده و نوازنده جوان کشورمان در خانواده ای هنری متولد شد و از همان کودکی با دنیای موسیقی آشنا بود. حافظ ناظری موسیقی را از کودکی نزد پدرش شهرام ناظری آموخت و خیلی زود توانست پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.مهاجرت حافظ ناظری

این هنرمند کشورمان که سالها پیش از ایران رفته بود دو سال قبل دوباره به کشورش بازگشت و به فعالیت های هنری اش ادامه داد اما بعد از گذشت دو سال روز گذشته با انتشار پستی خبرهای جدیدی درباره مهاجرت از ایران داد.
مهاجرت حافظ ناظری پس از دو سال

حافظ ناظری با انتشار پستی در اینستاگرام درباره مهاجرت از ایران بعد از دو سال خبر داد و درباره برگزاری کنسرت در کانادا نوشت.

حافظ ناظری با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت :دوستان عزیزم ، زمانی که به ایران بازگشتم تنها قرار بود به مدت چند هفته برای اولین اجراهای ناگفته در تهران و شیراز در ایران بمانم اما شما بزرگواران چنان من را در عشق و لطف خود غرق کردید که بدون اینکه بخواهم، دو سال در خاک با ارزش وطن ماندگار شدم. من هم در این دوران تلاش کردم که بتوانم در حد توانم قدم کوچکی در راه خدمت به شما عزیزانم بردارم.

اما حالا احساس می کنم که دیگر وقت تجربه های جدید فرا رسیده و باید فصل جدیدی از زندگی ام را شروع کنم. در شهریور ماه اولین اتفاق و در مهر ماه دومین قدم از این راه جدید که تور کنسرت های کشور کانادا هست آغاز می شود.

حقیقتا از ته دل خوشحالم که بالاخره باز سعادت دیدار با هموطنان عزیزم در کانادا نصیبم میشود و تجدید کلی خاطره های زیبا از کنسرت های قبلی. و امیدوارم که بتوانم در این شرایط آشفته ی جهان، عشق، دوستی و یگانگی را با زبان موسیقی و شعر با همه مردم کانادا جشن بگیریم.

تیرماه ۹۴ بود که شهرام ناظری با انتشار پستی خبر مهاجرت از ایران را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :خدا نگهدار دوست دارم که بدونید که اینبار واقعاً برام سخته که دارم از ایران میرم. هیچوقت توی عمرم انقدر عشق از مردمم نگرفته بودم و شاید دلیلش همین بود که در تمام مصاحبه هام در این مدت انقدر احساساتی میشدم. فقط بدونید که حقیقتاً خودم رو لایق و شایسته اینهمه محبت و لطف نمیدونم. ولی تا جان در بدن هست و نفس در سینه، برای ارتقاء نام ایران و بوجود آوردن مسیری تازه در موسیقی ایران از همه خوشیها و راحتیهای زندگی خواهم گذشت و مثل یک سرباز خواهم جنگید همانطور که تا به امروز جنگیدم.

الان که دارم میرم، ماه هاست که شبانه روز بایک تیم در تلاشم تا پروژه سمفونی رومی رو بهمراه بزرگان موسیقی در ایران در شهریور ماه به اجرا در آورم، ولی با توجه به اتفاقات ناخوشایند این روزهای موسیقی اگر موفق به دریافت مجوز شدیم که دیدار شما عزیزان در شهریور و اگر نه……..!!!! که دیگر هیچ…………! دوستتون دارم.

حافظ ناظری خواننده سرشناس کشورمان در دامان مردی هنرمند متولد شد و رشد کرد و از همان کودکی خوانندگی و نواختن ساز را نزد پدر آموخت و ساز حافظ را بر اساس ساز سه تار و الهام از نام حافظ شیرازی ابداع کرده است .