اخبار گردشگری

زنده به گور شدن نوزاد ۵ ماهه به مدت ۹ ساعت

رسانه های آمریکایی روز گذشته خبری دردناک از کار بی شرمانه و انسان آزاری یک فرد آمریکایی با یک نوزاد ۵ ماهه را پخش وانتشار کردند که در طی مدت بسیار کمی این خبر فراگیر شد و تمام کاربران صفحات مجازی به آن رخداد ، واکنش نشان دادند

طبق آخرین گزارشات یک مجرم آمریکایی اسلحه به دست با یک نوزاد چند ماهه در خیابان دیده شده بود که توسط اهالی این منطقه،به مامورین منطقه میسولا واقع در آمریکا اطلاع داده شد.پس از کمی تحقیق و جستجو،پلیس متوجه دزدیده شدن یک نوزاد ۵ ماهه در آن اطراف شد که فورا دستور دستگیری مجرم آمریکایی را صادر کرد.

پس از حضور مامورین در صحنه ایی که گزارش شده بود ، مامورین متوجه فرار مجرم شدند و با بررسی دوربین ها هویت آنرا شناختند که نامش “فرانسیس کارلتون کرولی” ۳۲ ساله از آمریکا می باشد.

سپس مدتی بعد به اداره پلیس گزارش داده شد که یک مرد حدودا ۳۰ ساله با ریش های قهوه ایی در جنگل ملی لولو واقع در ایالات متحده در حال دویدن با استرس بوده که به همین دلیل مامورین پلیس برای یافتن وی و نجات نوزاد ۵ ماهه ایی که اخیرا ربوده شده بود،به آن جنگل رفتند.

تیم مامورین به دو دسته تقسیم شدند که یکی برای یافتن و دستگیری مجرم و یکی دیگر برای یافتن و نجات نوزاد به جنگل لولو رفتند.تیمی که برای پیدا کردن نوزاد به جنگل رفته بودند،پس از چندین ساعت جستجو در جنگل ملی لولو ، متوجه صدایی ضعیف شدند که نهایتا نوزاد را در حالی که زنده بگور شده بود یافتند که فورا او را برای درمان به بیمارستان منتقل نمودند.

به گفته مامورین ، آنها گمان داشتند که این نوزاد حداقل به مدت ۹ ساعت زنده به گور شده بود و اما با این وجود اینک حال نوزاد ۵ ماهه بهبود یافته است.همچنین در همان روز ، مجرمی که نهایت بی رحمی را در این نوزاد به کار گرفته بود دستگیر و به بازداشتگاه میسولا منتقل شد.

مامورین پلیس به دلیل کمک مردم و اهالی میسولا،در دستگیری مجرم بی رحم و نجات نوزاد ۵ ماهه نهایت تشکر را کردند و لازم بذکر است که اینک آقای مجرم ۳۲ ساله در انتظار اولین دادگاه خودش می باشد.