اخبار گردشگری

خوشتیپی خانم ها در تابستان با سبک استایل ویمسیکال + عکس

اول از همه بهتر است استایل ویمسیکال را برایتان تعریف کنیم تا بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید, استایل ویمسیکال سبکی از لباس پوشیدن است که در آن فقط رنگ های شاد و طرح های جذاب جای دارند به این صورت که رنگ های تیره در این استایل دیده نمیشود.استایل ویمسیکال

استایل ویمسیکال امروزه بین سلبریتی ها بسیار محبوب و پرطرفدار شده و اکثر آن ها سعی میکنند به این سبک جذاب لباس بپوشند.

این استایل برای کسانی که به رنگ های روشن و طرح های شلوغ و متنوع علاقه دارند مناسب است, همچنین استایل ویمسیکال برای فصل تابستان که هوا گرم است بسیار مناسب است. شاید جالب باشد که بدانید این سبک از لباس پوشیدن در کشور ما هم طرفداران خاص خودش را دارد و بین افراد شناخته شده است اگر شما هم دوست داشته باشید میتوانید به این سبک لباس بپوشید و استایلی پرانرژی و شاد داشته باشید.

اگر به استایل ویمسیکال علاقه دارید ولی نمیدانید چگونه باید به این سبک لباس بپوشید با ما همراه باشید تا در ادامه به شما بگوییم .

دامن گل گلی بپوشید

دامن یکی از اجزای اصلی این سبک است که باید دامن های حریر, گیپور در طرح های گل گلی و شلوغ انتخاب کنید. برای انتخاب رنگ دامن سراغ رنگ های شاد و جذاب مثل آبی, قرمز, صورتی و … بروید.

پیراهن طرح دار انتخاب کنید

پیراهن های طرح دار در انواع کوتاه و بلند در این استایل جایگاه ویژه ای دارند, انتخاب طرح پیراهن بستگی به سلیقه شما دارد میتوانید پیراهن خال خالی, گل گلی, راه راه را انتخاب کنید و یک استایل تابستانی شاد داشته باشید.

کیف و کفش تزیین شده

کیف و کفش های ساده برای استایل ویمسیکال مناسب نیستند, بهتر است از کفش های پاشنه بلند که با نگین, مروارید, گیپور و … تزیین شده اند استفاده کنید. کیف های برند گوچی با طرح های جالبی که دارند نیز مناسب هستند.