اخبار گردشگری

جزئیات کلاهبرداری میلیاردی در اصفهان

نوداد: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر که مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و فراری شده بود، خبر داد. رپورتاژ

سردار مهدی معصوم بیگی گفت:در پی وقوع شکایاتی مبنی بر این که فردی با پوشش بنگاه معاملاتی خودرو از ۱۳ شهروند کلاهبرداری کرده و متواری شده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به صدور دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری این کلاهبردار افزود:مأموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام یک سری کار های تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند محل اختفاء این کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنند.

سردار معصوم بیگی بیان کرد:یک گروه مجرب از مأموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام شدند و او را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد:فرد دستگیرشده در بازجویی های پلیس به کلاهبرداری و برداشت مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از ۱۳ نفر تحت پوشش خریدار خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در آخر از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و توصیه کرد:شهروندانی که قصد خرید خودرو را دارند به بنگاه های معاملاتی مجاز مراجعه و از پرداخت کامل مبلغ خودرو قبل از تعویض پلاک و انتقال سند خودداری کنند.