اخبار گردشگری

مسمومیت ۳۰۰ نفر در کلاردشت

ایسنا: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تعداد مسموم شدگان در کلاردشت به ۳۰۰ نفر رسیده است گفت:تمامی این افراد سرپایی درمان و از مراکز درمانی مرخص شدند. مسمومیت در کلاردشت
فرزاد گوهردهی در مورد مسمومیت مردم کلاردشت، اظهار کرد:تا این وقت حدود ۳۰۰ نفر مراجعه به مراکز درمانی صورت گرفت که تمام این افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.
وی گفت:افراد اغلب به مراکز درمانی و دولتی سطح کلاردشت مراجعه کردند و برخی نیز در مطب ها و درمانگاه ها حضور دارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد:هیچ مورد بستری تاکنون در بیمارستان ها نداریم و شرایط فعلی تحت کنترل است.

گوهردهی در مورد علت اپیدمی مسمومیت در کلاردشت خاطرنشان کرد:علت این اپیدمی همچنان در دست بررسی است و آزمایش های لازم انجام و نمونه های مختلف نیز به آزمایشگاه جهت بررسی فرستاده شده است.
وی افزود:همچنین تیم درمانی کارشناسی مدیریتی بهداشت محیط و تیم درمانی کارشناسی مدیریتی بیماری های علوم پزشکی در شهرستان کلاردشت مستقر هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:بیمارستان و مراکز درمانی کلاردشت و شهرستان های همجوار مانند چالوس و تنکابن در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت لزوم نیروهای درمانی در آنجا مستقر شوند و آماده خدمات دهی به بیماران احتمالی بوده و متخصصان نیز به منطقه اعزام شدند.