اخبار گردشگری

روستای چهارباغ

روستای چهارباغ ، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان، این روستا در دهستان استرآباد جنوبی قرار داشته و براساس سرشماری سال ۱۳۸۵جمعیت آن ۲۰۵ نفر (۷۵ خانوار) بوده است. البته جمعیت ان در تابستان بالغ بر ۵۰۰ خانوار است که به دلیل سرمای شدید زمستان به گرگان و شاهرود مهاجرت می کنند.
کوه های جنگلی اطراف چهارباغ گرگان :
کوه جنگلى پیر گرده
کوه جنگلى پیر گرده در فاصلهٔ ۲۵ کیلومترى جنوب شرقى گرگان و در ۸ کیلومترى روستاى چهارباغ قرار گرفته است. ارتفاع این کوه ۳۲۰۴ متر است و سرچشمه رودهاى چهارباغ، آب قزاق و باغشاه مى‌باشد.
کوه جنگلى تل انبار
اگر از شهر گرگان به سمت جنوب روبرگردانیم، رشته کوهی را می‌بینیم که شهر را همچون کمانی در برگرفته است کوه جنگلى تل انبار در فاصلهٔ ۲۳ کیلومترى جنوب گرگان و در ۶ کیلومترى شمال غربى روستاى چهارباغ قرار گرفته است. بلندترین قله این رشته کوه تل انبار نام دارد. به ارتفاع۳۰۸۰ متر، این رشته کوه یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر گرگان است که متشکل از دره‌های متعددی است که انتهای این دره به آبشار دوقلو زیارت ختم می‌شود.
کوه جنگلى تل انبار در فاصلهٔ ۲۳ کیلومترى جنوب گرگان و در ۶ کیلومترى شمال غربى روستاى چهارباغ قرار گرفته است. ارتفاع آن از سطح دریا ۳۰۳۰ متر است و سرچشمه رودهاى چهارباغ، سوته‌رود و خاصه‌رود مى‌باشد.

آدرس : استان گلستان ، ۵۶ کیلومتری شهر گرگان ، دهستان استرآباد جنوبی

روستای چهارباغ

روستای چهارباغ

روستای چهارباغ

روستای چهارباغ

روستای چهارباغروستای چهارباغ