اخبار گردشگری

آخرین وضعیت روزبه چشمی برای بازگشت

روزبه چشمی که به دلیل محرومیت در بازی با الهلال حضور نداشت، در این مدت در کمپ تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کرد اما ظاهرا با مصدومیت روبرو شده است.روزبه چشمی

او دیروز در ابتدای تمرین استقلال به صورت اختصاصی تمرین کرد اما بعد از گذشت دقایقی به رختکن رفت تا زیر نظر کادر پزشکی استقلال به درمان بپردازد.

با این شرایط روزبه چشمی در بازی با پیکان حضور ندارد و کادر پزشکی استقلال تلاش می کنند او را برای بازی با سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر آماده کنند.

بازی های پرفشار استقلال در ماه های اخیر و نقش محوری که روزبه چشمی همواره در ترکیب استقلال داشته سبب مصدومیت تازه ای برای این بازیکن شده است.

به همین دلیل چشمی در روزهای اخیر هیچ تمرین سفت و سختی انجام نداده و مدام زیر نظرکادر پزشکی استقلال به انجام تمرین های فیزیوتراپی پرداخته است.

درباره روزبه چشمی شماره ۴ استقلال پزشکان اردوگاه آبی ابراز امیدواری کرده اند که مشکل حادی نباشد و به بازی های آتی برسد. البته منظور از بازی های آتی قطعا بازی با پیکان نیست و چشمی این بازی را از دست داده است. ظاهرا شفر روی حضور چشمی در فینال جام حذفی که ۱۳ اردیبهشت است تاکید دارد و برنامه ریزی ها در راستای رساندن او به فینال جام حذفی است. حتی ممکن است چشمی به جهت اینکه مصدومیتش تشدید نشود در بازی هفته آخر لیگ مقابل سپاهان هم به میدان نرود تا احتمال آسیب دیدگی دوباره اش کاهش یابد.

آنچه مصدومیت چشمی را در این برهه نگران کننده جلوه می دهد این است که هافبک بلند قامت و زحمتکش باشگاه استقلال درست از همان ناحیه احساس درد می کند که دو سال پیش با پارگی رباط مواجه شده است.

درد زانوی چشمی دقیقا در همین نقطه ایجاد شده و اندکی هافبک استقلال را نیز نگران کرده است. چشمی علاوه برآنکه دوست دارد استقلال را در بازی فینال جام حذفی همراهی کند وکمک شفر باشد شاید عمیقا به دنبال رساندن خود به جام جهانی است. چشمی می داند که شانس بسیار زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی دارد و به همین دلیل می کوشد جلوی تشدید این مصدومیت ها را بگیرد و با احتیاط کامل گام بردارد.
بدون شک آسیب دیدگی شدید در این برهه ممکن است به محرومیت یک بازیکن از حضور در جام جهانی منجر شود و چشمی هرگز دوست ندارد با فشار بیش از حد به زانویش حضور در یکی از مهم ترین تورنمنت های دوران فوتبالش را ازدست بدهد. او این روزها دست به عصا راه می رود تا در روسیه ۲۰۱۸ دیده شود. چشمی عاقلانه حرکت می کند.