اخبار گردشگری

روش جنجالی مرد سعودی برای درس دادن به پسر ۳ ساله با سیگار کشیدن

ویدئوی جنجالی از حرکت زشت مرد سعودی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که او را در حالی نشان می دهد که فرزند خردسال یکی از اقوامشان را مجبور به کشیدن سیگار می کند تا به گفته ی خودش به او درسی فراموش نشدنی بدهد. حوادث
در ویدئوی منتشر شده مرد سعودی دیده می شود که به سرفه کردن کودک که نتیجه وارد شدن دود سیگار به گلوی اوست می خندد ، خنده ای که خیلی سریع منجر به واکنش ها و سپس بازداشت مرد بی مسئولیت شد.

واکنش های تند و بازداشت مرد سعودی بعد از انتشار ویدئوی سیگار کشیدن کودک
براساس گزارشات مقامات مسئول عربستان سعودی این ویدئو رو پی گیری کردند و روز بعد از انتشار ویدئو مرد را بازداشت کردند.
به گزارش پلیس مرد خاطی “زیاد ال ریکایتی” نام دارد و ساکن شرق عربستان سعودی است و برای ادب کردن کودک که فرزند یکی از اقوامشان است این کار را انجام داده است .
به گفته ی او پسربچه ای که در ویدئو مجبور به سیگار کشیدن می شود عادت بدی داشته و مدام سیگار خاموش پدرش را به حالت نمایشی در دهانش قرار می داده است و مرد جوان برای درس دادن به او و ترک عادت زشت کودک تصمیم گرفت تا سیگار روشنی را داخل دهان کودک قرار دهد تا به واسطه ی سوزش لبها و سرفه او را برای همیشه از این عادت دور سازد.
اقدام زشت این مرد علاوه بر واکنش های تند کاربران با برخورد جدی مقامات قضایی نیز همراه شده است و طبق گزارشات احتمال قوی حکم زندان به حکم جریمه ی مالی او نیز اضافه شود.