اخبار گردشگری

کارگزاری مسافرتی ثبت شده اروپا، آماده همکاری با آژانسهای هواپیمایی

آژانسهای هواپیمایی و گردشگری در کشور عزیزمان و نیز آژانسهای ایرانی در سراسر دنیا همواره تورهای مسافرتی به قاره سبز تدارک می بینند و مسافران را به تور اروپا می آورند. اما در این زمینه برای این آژانسها بسیار مطلوب است که بتوانند از یک کارگزاری مسافرتی اروپا برای همکاری در اجرای تور به بهترین نحو، کمک بگیرند. گروه پایاتورز با تیم حرفه ای و مجرب بعنوان کارگزاری ثبت شده اروپا، آماده ارائه خدمت به همه آژانسهای مسافرتی ایرانی در داخل کشور و سراسر جهان می باشد.

اولین موردی که آژانسهای مسافرتی معمولا به دنبال آن هستند تورلیدر ایرانی در شهرهای اروپا است. گروه پایاتورز با معرفی بهترین تورلیدر فارسی زبان در هر یک از شهرهای قاره اروپا، بهترین خدمات مطلوب را به اژانس های مسافرتی و گردشگری ارائه می نماید. معمولا تورلیدر خوب می تواند کیفیت بهتری برای سفر مسافران رقم زده و اعتبار آژانس را نیز بالاتر ببرد . از این رو گروه پایاتورز ماهرترین و کاربلد ترین تورلیدر ها را در تمام شهرهای اروپا خدمت آژانس های گردشگری و هواپیمایی عزیز معرفی می نماید.

البته لازم به ذکر است که خدمات کارگزاری پایاتورز به این مورد خلاصه نمی شود . بلکه علاوه بر معرفی بهترین تورگردان اروپا به هموطنان در شهرهای اروپایی، این شرکت در زمینه ترانسفر فرودگاهی، رزرو هتل و ویلا و آپارتمان، مترجم برای جلسات و مذاکرات کاری و نمایشگاهها در اروپا، تورهای کشتی کروز، و مشاوره جهت ارائه پکیج تورها به همکاران آژانسهای مسافرتی نیز آماده ارائه خدمات با بهترین کیفیت است.

آژانسهای هواپیمایی و گردشگری محترم جهت مشاوره و همکاری می توانند از روشهای زیر با گروه معتبر پایاتورز تماس بگیرند:

وبسایت :

www.payatours.ir

شماره مستقیم ایتالیا (تلگرام، واتزاپ، ایمو و…):

۰۰۳۹۳۲۴۸۱۴۳۱۲۱

شماره دفتر تهران: ۰۲۱۴۱۹۷۹

آدرس دفتر تهران:  خیابان میرعماد، کوچه دوم، پلاک ۲۰، طبقه اول