اخبار گردشگری

سامان احتشامی نوازنده کشورمان امشب به دورهمی می آید

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری امشب ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم میرود . مهران مدیری در برنامه امشب دورهمی میزبان سامان احتشامی نوازنده سرشناس کشورمان است.سامان احتشامی

صفحه رسمی برنامه دورهمی با انتشار کلیپی از حضور سامان احتشامی در برنامه دورهمی نوشت:سامان احتشامی، نوازنده پیانو و آهنگساز، امشب جمعه (٩۶/١٢/۴) ساعت ٢٣ مهمان برنامه دورهمی خواهد بود.

بازپخش شنبه پنجم اسفند … ٣ بامداد، ٧ صبح، ١١ صبح و ۵ بعد از ظهر

با سامان احتشامی مهمان امشب دورهمی بیشتر آشنا شوید

سامان احتشامی،نوازنده پیانو و آهنگساز یکم اردیبهشت ماه ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. او از همان اوان کودکی به موسیقی علاقه مند شد و در سایه توجهات پدرش آموزش پیانو را به شکلی جدی پی گرفت تا اینکه در ۱۱ سالگی موفق به دریافت دیپلم افتخار از جشنواره موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

احتشامی تلاش هایش را استمرار داد و در سالهای ۷۰ الی ۷۴ برنده لوح زرین و لوح تقدیر جشنواره موسیقی فجر شد و مقام اول را در پیانو کلاسیک و ایرانی دریافت کرد.

با ساز پیانو وارد دنیای موسیقی شد و در سال ۶۸ وارد دانشگاه هنر و معماری و از آنجا فارغ التحصیل شد و آموزشگاه موسیقی احتشامی را تاسیس کرد. فعالیت حرفه ای احتشامی از سال های اولیه دهه ۷۰ آغاز شد و در قالب کنسرت های مختلف و انتشار آلبوم انجام شد.