اخبار گردشگری

نقشه سرقت خودروی گرانقیمت توسط ۲ برادر عروس

دو مرد که با حمله به زن جوان خودروی گرانقیمت او را سرقت کرده بود، با قفل شدن سیستم حرکت خودرو ناکام ماندند. چند روز پیش زنی جوان با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از دو نفر از بستگانش به اتهام سرقت خودروی شاسی بلند خود شکایت کرد.برادر عروس

شاکی به قاضی قریب احمدزاده گفت:چندی پیش برادرم با دختری در تلگرام آشنا شد و ارتباط آنها شکل گرفت. بعد از مدتی آنها باوجود مخالفت خانواده ام با هم نامزد کردند. چند هفته ای از ماجرای نامزدی آنها نگذشته بود که دو برادر عروسمان با من تماس گرفتند و با ادعای این که خودرویشان دچار نقص فنی شده از من کمک خواستند. به خاطر برادرم نزد آنها در یکی از محله های تهران رفتم که آنها به من حمله کرده و با ضربه های چاقو مرا زخمی کردند. آنها با سوار شدن در خودروی گرانقیمتم از محل گریختند. سوئیچ خودرو در کیفم بود و با آن سیستم حرکت ماشین را از راه دور قفل کردم. بعد هم به کلانتری رفته و شکایت کردم.

با شکایت این زن تحقیقات برای دستگیری سارقان و کشف خودروی سرقتی آغاز شد تا این که ماموران خودروی شاکی را در محله دیگری کشف کردند. این در حالی بود که با تحقیق از خواهر سارقان وی مدعی بود از آنها خبری ندارد و نمی دانسته آنها به این دزدی دست زده اند.

در ادامه جست وجوهای پلیسی ماموران ردپای این دو سارق را در سرقت خودروی مدل بالای دیگری به دست آوردند که نشان می داد آنها به زور خودروی دیگری را سرقت و راننده را با ضربه های چاقو زخمی کرده اند و بعد از اوراق کردن خودرو، بخشی از آن را فروخته اند. تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.