اخبار گردشگری

جزئیات یک سرقت مرگبار

ساعت ۱۸ چهارم آذر سال ۹۶ یکی از ماموران کلانتری شهرک گلستان طی تماس با بازپرس جنایی استان تهران از قتل مردی جوان خبر داد.

تحقیقات پلیسی نشان می داد او با ضربه چاقو از پای درآمده است. در جریان تحقیقات ماموران متوجه شدند این جوان داخل خودروی پرایدی بوده که دو سرنشین دیگر در آن بودند. آنها وی را حوالی یک بیمارستان از خودرو بیرون انداخته و متواری شده اند.

ماموران با مدارکی که همراه مقتول بود، هویت او را به دست آوردند و خانواده اش را شناسایی کردند. در تحقیق از آنها معلوم شد پسرشان مهندس بوده و آن روز در حال بازگشت از محل کارش به خانه بوده که ناپدید شده است. جست وجوها برای دستگیری دو متهم فراری ادامه داشت تا این که ماموران با شکایت های زورگیری های خشن از مسافران در پلیس آگاهی روبه رو شدند. زمانی که موضوع را بررسی کردند، معلوم شد آنها همان دو مردی هستند که به اتهام قتل جوان مسافر تحت تعقیب پلیس قرار دارند. جست وجوها برای دستگیری این دو متهم ادامه داشت تا این که آنها چند روز پیش در جریان آخرین سرقتشان بازداشت شدند. متهمان که دو دوست قدیمی بودند، با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و به سرقت های خشن از مسافران و نیز یکی از آنها به قتل مرد مسافر اعتراف کرد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت:گوشی های سرقتی را می فروختیم و کارت های بانکی را هم به دختری که مورد علاقه دوستم بود، می دادیم. او آنها را خالی می کرد، بخشی را خودش برمی داشت و بقیه را به ما می داد.