اخبار گردشگری

آخرین وضعیت مهدی طارمی

مهاجم محروم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد. مهدی طارمی
با توجه به اینکه محرومیت مهدی طارمی، مهاجم سرخپوشان پایتخت، اول بهمن تمام می شود، او می تواند در بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی کند.
اولین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، ۲۴ بهمن برگزار خواهد شد.

بیوگرافی کوتاه مهدی طارمی

مهدی طارمی (۲۷ تیر ۱۳۷۱ – بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است؛ وی دو بار آقای گل لیگ ایران ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ شده است.

وی سابقهٔ بازی در تیم ایرانجوان بوشهر، شاهین بوشهر و پرسپولیس را دارد.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن چیپ از روی نقطهٔ پنالتی مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ زمینه ساز پیروزی ۱–۰ پرسپولیس شد.

مهدی طارمی سابقه گلزنی در دربی تهران را دارد؛او در دربی هشتاد و دوم که با نتیجه ۴–۲ به سود پرسپولیس تمام شد، دوبار دروازه استقلال را باز کرد.

طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس تهران بازگشت.

مهدی طارمی در لیگ برتر ۹۵–۹۶ به عنوان بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد.او جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، دچار محرومیت چهارماهه شد و باشگاه پرسپولیس نیز به همین خاطر مبلغی جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. برنامهٔ ۹۰ در سوم مهرماه سال ۹۶ اسناد عکسها و مدارکی را مبنی بر گرفتن یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان پول از حسین هدایتی برای دادن به باشگاه ریزه اسپور توسط طارمی را رونمایی کرد، که او مبلغ مذکور را صرف خرید یک دستگاه خودرو پورشه کرده است.