اخبار گردشگری

ابتکار جالب هالی برای جلوگیری از قطع درختان

آیا می دانستید روزانه ٣ میلیون درخت در سراسر جهان قطع می شود؟

آیا می دانستید روزانه ٣ میلیون درخت در سراسر جهان قطع می شود؟ و جالب است بدانید که بخش زیادی از این درختان فقط برای مصارف روزانه انسان و بخصوص تولید کاغذ قطع می شود. عمده این مصارف کاغذ بصورت پرینت های روزانه ای است که توسط ما گرفته می شود که بدون شک منجر به مرگ هزاران درخت می شود.

سایت خرید بلیط هواپیما hali.ir در فیلم تبلیغاتی خود با تشویق به خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بصورت اینترنتی یکی از ساده ترین راه های پیشگیری از قطع درختان را خرید اینترنتی بلیط هواپیما به منظور جلوگیری از مصرف روزانه هزاران برگ کاغذ و قطع هزاران درخت معرفی می کند.

دیدن این فیلم  کوتاه و زیبا که توسط سایت هالی تهیه شده است را از دست ندهید: “مشاهده فیلم

درباره سایت هالی دات آی آر:

وب سایت هالی از اولین سایت های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و بیمه مسافرتی بوده که از ۱۹ سال پیش توسط مهدی عبدلی کارشناس ارشد فناوری اطلاعات ایده اولیه آن شکل گرفت و به بهره برداری رسید و سال ها بعد با ظهور وب سرویس های ارائه این خدمات با اقبال عمومی در سراسر ایران و دنیا مواجه شد.

به گزارش ویرلن؛ امروز هزاران مسافر ایرانی در سراسر جهان از هر نقطه ایران یا دنیا به هر نقطه ایران یا دنیا می توانند بلیط هزار شرکت هواپیمایی را بصورت کاملا اینترنتی تهیه نمایند و نسبت به رزرو صدها هزار هتل بصورت اینترنتی اقدام نمایند.

هالی به جهت نحوه ارائه خدمات متفاوت و متناسب با استانداردهای جهانی همواره مورد تمجید و استقبال مسافرین زیادی از جمله هنرمندان و صاحبان مشاغل بوده است بگونه ای که صفحه اینستاگرام هالی دات آی آر بیش از ۱۰۰ هزار فالوور دارد.

محمود شهریاری در همایش hali.ir که با حضور مدیران، مسافرین و  هنرمندان بزرگی همچون بانو کتایون ریاحی (مدیرعامل بنیاد نیکوکاری کمک)، میترا حجار و قاسم افشار برگزار شد آن را کامل ترین و پرقدرت ترین سیستم موجود خواند.

رزرو بلیت هواپیما و پشتیبانی در هالی دات آی آر بصورت کاملا اینترنتی است.

مهم نیست بلیط هواپیما چارتر باشد یا سیستمی شما از طریق سایت و اپلیکیشن hali.ir در سراسر دنیا می توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و بیمه مسافرتی اقدام کنید و لذت خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی و داخلی را تجربه کنید.