اخبار گردشگری

با برادران کیایی بیشتر آشنا شوید

مصطفی ، محسن و میلاد کیایی سه برادر هنرمند خانواده کیایی هستند که هرکدامشان به نوعی دستی در دنیای هنر دارند.برادران کیایی

برادران کیایی در دنیایی بازیگری و کارگردانی توانستند جای پای محکمی برای خودشان ایجاد کنند و با عرضه هنری که دارند به یکی از سرشناس ترین هنرمندان تبدیل شوند.

محسن کیایی تصویری برادرانه از خودش در کنار مصطفی و میلاد کیایی در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

محسن کیایی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:و این ترکیب همیشگی . #محسن_کیایی #مصطفی_کیایی #میلاد_کیایی #برادری #چهار_راه_استانبول

مصطفی کیایی کارگردان جوان سینما و تلویزیون پسر اول خانواده کیایی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ در مرکز آموزش فیلم سازی اداره ارشاد کرج آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ همزمان با تحصیل در رشته فیلم سازی در دانشگاه بعنوان دستیار کارگردان در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار شد. او پس از اتمام دوران تحصیل در سال ۸۱ به عنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در برنامه های تلویزیونی فعالیت خود را ادامه داد و در این مدت برنامه های زیادی را برای شبکه های مختلف تلویزیونی ساخت اما اولین فیلم بلند سینمایی اش را باعنوان بعدازظهر سگی سگی در سال ۸۸ جلوی دوربین برد.

چهارراه استانبول ، بارکد ، عصر یخبندان ، خط ویژه ، ضد گلوله و بعد از ظهر سگی از فیلم هایی هستند که مصطفی کیایی در مقام کارگردان آنها را جلوی دوربین برد.

محسن کیایی پسر دوم خانواده کیایی است که فعالیت خود در سینما را با فیلم بعد از ظهر سگی سگی ساخته برادرش در سال ۱۳۸۸ آغاز نمود و علاوه بر بازیگری دستی در نویسندگی نیز دارد.

لونه زنبور ، خیابان دیوار ، استیگمات ، ایستگاه اتمسفر ، سد معبر ، یک روز بخصوص ، نقطه کور ، بارکد ، عصر یخبندان ، خط ویژه ، ضد گلوله و بعد از ظهر سگی از جمله فیلم های سینمایی او هستند و این هنرمند در سریال هایی چون پرده نشین و مهمان ویژه به ایفای نقش پرداخته است.

میلاد کیایی پسر کوچکتر خانواده کیایی است که بیشتر در زمینه عکاسی مشغول به کار است.