اخبار گردشگری

تصاویر:شهرهایی که ادعا می کنند بهترین پیتزای جهان را دارند!

در میان غذاهای جدید و به اصلاع امروزی ها “فست فود” شاید بتوان پیتزا را محبوب ترین غذا دانست که توانسته طرفدارانی در نسل ها و سنین مختلف پیدا کند.

به گزارش “توریسم آنلاین” پیتزا با اینکه یک غذای جهانی محسوب می شود اما از “گائتا” ایتالیا می آید.

در ادامه فهرستی از شهرهای دنیا را می بینید که مدعی اند بهترین پیتزا دنیا را برای شما تهیه می کنند:

سائو پائولو

“سائو پائولو” در برزیل یکی از مقصدهای مهاجران ایتالیایی بوده که همین باعث شدنخستین پیتزا فروشی در سال ۱۸۰۰ افتتاح و تاکنون به ۹ هزار شعبه رسیده است.تنها مشکل شما انتخاب پیتزا است که تنوع عجیبی دارد و با طعم های دارچینی ،موزی ،مرنگ (سفیده تخم مرغ + شکر) و… ارائه می شود.

ملبورن ،استرالیا

در میان تعداد زیاد پیتزافروشی های “ملبورن” ،استرالیا تنها ۳ پیتزا فروشی گواهی ارائه پیتزای اصل را از موسسه “Verace Pizza Napoletana” در ایتالیا دارند که پیتزای برشته با اجاق هیزمی با طعم کدوتنبل و پیاز قرمز و … تهیه می کنند.

نیویورک

“نیویورک” -آمریکا- از مدعیان اصلی پیتزا در دنیا است که ردپای نخستین پیتزا فروشی های دنیا را بعد از ایتالیا در این شهر همیشه بیدار پیدا می کنید.فروش پیتزا به صورت برُشی اولین بار در نیویورک باب شد.

عده ای هم هستند که زادگاه پیتزا را “ناپل” ایتالیا می دانند و بنابراین پیتزافروشی هایی در این شهر می بینید که نسل به نسل اداره شدند.

بوستون

“بوستون” -ماساچوست ،آمریکا-  برای داشتن پیتزاهای ساده که  فقط خمیر مخصوص ،سس و پنیر هستند معروف است.

کمی از ایتالیا که دور شویم و به شهر توریستی “نیس” در فرانسه می رسیم که به جای پنیر “موزرلا” پنیرهای فرانسوی “امنتال” و کانتال” را جایگزین کرده اند.

“بوئنوس آیرس” –آرژانتین- محل زندگی تعداد زیادی از مهاجران ایتالیایی است که در هرگوشه و کنارش پیتزافروشی می بینید.پیتزای این شهر ضخیم و مملو از پنیر و سس گوجه است و حتی گاهی بستنی و شکلات نوتلا هم به آن اضافه می شود.

برای مشاهده “پیتـــــــــزا با طعم ۱۵ کشـــــــــور”  اینجا را کلیک کنید.

+ ۹ مخالفم – ۰