اخبار گردشگری

۹۰۰خبرنگاردر تخصصی ترین نمایشگاه سفردنیا/۱۴شرکت ایرانی در تاپ ریزا

عباس مهدوی:

کانون اتومبیلرانی و جهانگردی جمهوری اسلامی ایران این روزها برنامه ریزی برای حضور پربار در نمایشگاه تاپ ریزا(Top RESA)2017 پاریس را که چهارم تا هفتم مهرماه برگزار می شود را اغاز کرده است.

900خبرنگاردر تخصصی ترین نمایشگاه سفردنیا/14شرکت ایرانی در تاپ ریزا

نمایشگاهی که از حیث صنعت گردشگری و جلب توجه گردشگران اهمیت بسیاری دارد و پذیرای فعالان این صنعت از سراسر اروپا و دنیاست.

شرکت های معتبر خارجی شامل آژانس های خدمات مسافرتی,تورهای گردشگری,شرکت های هواپیمایی,مراکز اقامتی و هتل های زنجیره ای و شرکت های فعال در حمل و نقل در نمایشگاه تاپ ریزا فرانسه حضور موثری دارند.

این نمایشگاه از نوع تجارت متقابل محسوب می‌شود و بازدیدکنندگان و خریداران کاملا حرفه‌ای و به قصد برقراری ارتباط و ایجاد رابطه تجاری با نمایندگان کشورهای مختلف از نمایشگاه دیدن می‌کنند و می‌توان گفت که محیطی کاملا مناسب برای تقویت کسب و کار، آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات بازار گردشگری است.

در این نمایشگاه شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی و سایر شرکت‌های گردشگری با همتایان خود در فرانسه و سایر کشورها آشنا شده و تورها و خدمات خود را معرفی و گردشگران را به کشور خود دعوت می‌کنند.

۵۰ کنفرانس در چهار روز

مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در گفتگو با توریسم آنلاین گفت :این نمایشگاه نخستین بار در سال ۱۹۷۸ برگزار و امروزه به یکی از تخصصی‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری و سفر در دنیا تبدیل شده است. نمایشگاه تاپ‌ریزای امسال، با تأخیری چندروزه از ۴ تا ۷ مهرماه در شهر پاریس برپا می‌شود.

عبادرضا گفت: با توجه به استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان ایرانی در سال گذشته، غرفه ایران امسال با رشد ۱۰۰درصدی در زمینی به‌ مساحت ۹۹ مترمربع در سالن شماره یک این نمایشگاه دایر خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه ۱۴ شرکت ایرانی در سی‌ونهمین نمایشگاه تاپ‌ریزا حضور خواهند داشت، افزود: شرکت‌های آیتوتورز، ارگ جدید، آدینه تراول، سفرهای علاءالدین، ایوار، نویان پارس، ایرانیان سبط تور، گردشگران خورشید سپاهان، پردیسان، ایستاسفر، جهان‌گردی آفتاب کلوت، کوله سفر، مارکوپولو، و ققنوس در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

اسلامی خاطرنشان کرد: توراپراتورها، مقام‌های گردشگری و متخصصان تورهای ورودی، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل، آژانس‌های خدمات‌مسافرتی خارجی و ملی، مدیران و مقامات گردشگری، شرکت‌های فعال در حوزه توریسم محلی، برگزارکنندگان کنگره‌ها و همایش‌های مشوق گردشگری و مطبوعات و رسانه‌های فعال در زمینه صنعت گردشگری و مسافرت در این نمایشگاه خدمات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

وی، با اشاره به اینکه ۹۰۰ خبرنگار و روزنامه‌نگار تجاری و تلویزیون ملی فرانسه این نمایشگاه را پوشش خواهند داد، یادآور شد: در چهار روز این نمایشگاه ۵۰ کنفرانس برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۸۹۵ نفر در این کنفرانس‌ها حضور داشته باشند.

مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جها‌نگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: ۱۳ کارگاه تخصصی و آموزشی از سوی انجمن‌ها و هیأت‌های گردشگری برگزار می‌شود. همچنین ۶۹ ورک‌شاپ تخصصی در بخش‌های فراغت، مایس و تجارت و کارگاه‌های فنی در بخش‌های فروش و بازاریابی برگزار خواهد شد.

اسلامی اضافه کرد: شناخت صنعت گردشگری فرانسه، نشست با متخصصان گردشگری این کشور، برقراری ارتباطات جدید با رهبران صنعت گردشگری، ارتباط با خبرگزاری‌های فرانسه، برندسازی، معرفی تورها و تولیدات گردشگری هر کشور، کسب آخرین اطلاعات و اخبار بازار گردشگری فرانسه و دنیا، آشنایی با دستاوردها و نوآوری‌های ارائه‌شده در صنعت گردشگری و به‌دست آوردن فرصت‌های جدید تجاری و سرمایه‌گذاری و توسعه روابط تجاری از جمله اهداف ما از حضور در این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه تاپ ریزا ۲۰۱۷، با ایام محرم مصادف شده، استفاده از موسیقی سنتی ایران متناسب با این ایام و معرفی و نمایش صنایع‌دستی ایران برای شرکت‌های حاضر امکان‌پذیر است.

اسلامی افزود: در نمایشگاه‌های قبل ویژه‌نامه‌هایی برای معرفی ایران منتشر می‌شد که برای این نمایشگاه هم چاپ این ویژه‌نامه‌ها در کنار تولید نقشه، تی‌شرت و کوله‌پشتی‌های تبلیغاتی در دستورکار است و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه هم می‌توانند دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در مورد این ویژه‌نامه و دیگر اقلام تبلیغاتی ارائه کنند.

مدیر گردشگری و صنایع‌دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تصریح کرد: اگر امکان افزایش مساحت غرفه جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد، کانون از این امکان استفاده و از شرکت‌ها و یا هتل‌های دیگر نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت خواهد کرد.

+ ۰ مخالفم – ۰