اخبار گردشگری

فوت دختر نوجوان در راه رفتن به جلسه کنکور

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: دختر نوجوان که از شهر بهار برای شرکت در کنکور سراسری عازم همدان بود در تصادف وانت بار در دم جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در جاده علیصدر خبر داد و گفت:این حادثه منجر به فوت دختری جوان شده است.فوت دختر

منطقه همدان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، اسدالله عقیلی اظهار کرد:ساعت ۵:۴۸ پنج شنبه ۱۵ تیر پس از دریافت گزارشی در سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان بلافاصله دو گروه عملیاتی از ایستگاه های مرکزی و ۱۷ به محل اعلام شده در جاده علیصدر به همدان اعزام شدند.

وی افزود:آتش نشانان اعزامی با حضور در محل حادثه و بررسی اولیه مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان به دلایل نامعلومی واژگون و راننده و دو سرنشین آن درون خودرو گیر کرده اند.

عقیلی تصریح کرد:با وجود احتمال وقوع آتش سوزی به علت نشت شدید بنزین، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی عملیات رهاسازی و نجات مصدومان حادثه را آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن هر سه نفر را از درون خودرو خارج کردند.

وی عنوان کرد:آتش نشانان همدان با اقدام به موقع جان راننده و یکی از سرنشینان وانت پیکان واژگون شده در جاده علیصدر را نجات دادند اما متأسفانه سرنشین دوم که یک دختر جوان بود، جان باخت.

عقیلی ادامه داد:پس از تحویل مصدومان به کارشناسان فوریت های پزشکی مشخص شد یکی از سرنشینان خودرو که یک دختر جوان بود و ظاهرا برای شرکت در امتحان کنکور عازم همدان بود، به علت جراحات ناشی از حادثه در لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.