اخبار گردشگری

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

از میان هتلهای ارزان قیمت تهران، هتل آپارتمان تاوریژ که هتلی سه ستاره است را می توانید با ۳۰ درصد تخفیف ویژه ی فصل از طریق سایت رزرو پین تا پین رزرو نمایید.
هتل آپارتمان تاوریژ در میدان ونک تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی واقع شده است. با اقامت در این هتل به بزرگراه های شهر دسترسی خوبی داشته و به راحتی می توانید به هر نقطه از تهران که بخواهید آمد و شد داشته باشید.

در هر یک از آپارتمان های هتل آپارتمان تاوریژ آشپزخانه ی مجزا وجود داشته و به راحتی می توانید در آپارتمان مورد اقامت خود به آشپزی بپردازید.
از دیگر امکاناتی که در آپارتمان های یک خوابه و یا دو خوابه ی هتل تاوریژ در اختیارتان قرار می گیرد می توان به تلویزیون، تلفن اختصاصی، چای ساز، مینی بار، مایکروفر، اینترنت وای فای، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و… اشاره کرد.

در این هتل دو نوع آپارتمان یک خوابه برای یک نفر و آپارتمان یک خوابه برای دو نفر وجود دارد. آپارتمان یک خوابه ی تک نفره پنجاه و پنج متر و آپارتمان یک خوابه ی دو نفره شصت و پنج متر می باشد. به علاوه در هر یک از این آپارتمان ها کاناپه ی تخت خواب شو برای یک نفر اضافه وجود دارد.

هتل دارای پارکینگ برای پارک اتومبیل مسافران بوده و همین طور امکان استفاده از کافی نت در هتل را خواهید داشت.
یک رستوران با منوی غذایی نیز در هتل آپارتمان تاوریژ مستقر می باشد و می توانید غذاهای مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.
لاندری، نمازخانه، اینترنت وای فای در لابی هتل، آسانسور و… از دیگر امکانات هتل آپارتمان سه ستاره ی تاوریژ هستند.

آدرس هتل آپارتمان تاوریژ : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

هتل آپارتمان تاوریژ تهرانهتل آپارتمان تاوریژ تهرانهتل آپارتمان تاوریژ تهراناضافه به لیست علاقمندی ها