تور خارجی

افزایش نرخ دلار و تداوم کاهش قیمت سکه در بازار آزاد

تهران- ایرنا- صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با ۷۲ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، ۳۵ هزار و ۱۰۳ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با کاهش ۳۰ هزار ریالی ۱۰ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال داد وستد کردند.nerkh sekkeh

 به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، یک یورو در بازار آزاد تهران تا لحظه مخابره این خبر با ۱۱۵ ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز (یکشنبه) ۳۹ هزار و ۵۲ ریال و هر پوند انگلیس با ۷۰ ریال افزایش قیمت ۴۷ هزار و ۳۰ ریال مبادله شد.

امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ۴۸ هزار ریال کاهش قیمت ۱۰ میلیون و ۸۵۷ هزار ریال ارزشگذاری کردند.
همچنین نیم سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت و ربع سکه طلای بهار آزادی با ۳۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ترتیب، پنج میلیون و ۴۶۰ هزار ریال و دو میلیون و ۸۳۰ هزار ریال فروخته شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت، یک میلیون و ۸۳۰ هزار ریال و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۲۷۰ریال داد وستد شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با ۱۱ دلار و ۳۰ سنت کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، یک هزار و ۳۲۶ دلار و ۸۰ سنت اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

تور های تخصصی نمایشگاهی | دوران سیاحت نوین