تور خارجی

مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت نفت در حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نیکو، حمید اکبری به عنوان مدیرعامل شرکت پتروپارس منصوب شد.

در حکم سید مجید هدایت زاده خطاب به حمید اکبری آمده است: «نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروپارس به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیات مدیره شرکت پتروپارس منصوب می شوید.hamid akbari

موارد ذیل از حیطه وظایف آن شرکت مورد تاکید است: اجرای مجدانه طرحها و پروژه های در دست آن شرکت به ویژه پارس جنوبی طبق برنامه زمان بندی تعیین شده، انتقال و بومی سازی دانش و فناوری‌های جدید در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، ساماندهی فرآیندهای بازاریابی برای اجرای پروژه‌ها و طرحها در داخل و خارج از کشور، ساختارسازی مناسب به منظور افزایش بهره وری.

در پایان ضمن تاکید بر بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی، موفقیت روزافزون جنابعالی و همه همکاران را از خداوند منان مسئلت می کنم.

به گزارش فارس مجید هدایت زاده هفته گذشته در حالی از سوی وزیر نفت به مدیرعاملی شرکت نیکو منصوب شد که وی بازنشسته است و طبق ابلاغیه وزیر نفت نمی توان از بازنشستگان و افرادی که کمتر دوسال به بازنشستگی‌شان فرصت باقی است در سمت مدیریتی استفاده کرد.

نکته جالب توجه در این انتصاب است که ظاهرا مدیرعامل جدید شرکت پتروپارس نیز فقط یک سال دیگر به زمان بازنشستگیش فرصت باقی است و براساس ابلاغیه وزیر نفت وی نمی‌تواند مدیریت این شرکت را برعهده گیرد.

 

تور چین | تور پکن شانگهای