تور خارجی

برج تلوزیون مروارید مشرقی شانگهای

این برج تلوزیونی نماد شهر شانگهای به حساب می آید. برای دیدن این برج و تمام آنچه در طبقات آن عرضه شده است بهتر است یک روز کامل وقت بگذارید. این برج در ناحیه لوجیازویی شهر شانگهای واقع شده است.
قبل از وارد شدن به این برج بهتر است ازپل مخصوص قدم زدن عابرین پیاده که یکی از خروجی هایش به این برج منتهی میشود دیدن فرمایید و چند عکس یادگاری با برج ها و فضای زیبای اطراف بیاندازید.
با وارد شدن به محوطه ورودی برج برای ورودی وارد صف مخصوص می شوید ، هزینه ورودی ها برای طبقات مختلف برج متفاوت است و همچنین هزینه گروه های بیش از ۱۰ نفر ارزان تر از معمول است.
با وارد شدن به برج شما به همراه تعدادی افراد دیگر با وارد شدن به صف مشخصی وارد آسانسور شده و به طبقه مورد نظر که بلیطش را تهیه کرده اید هدایت می شوید.
با وارد شدن به بالای برج نمایی از کل شهر شانگهای را به زیبایی هر چه تمام تر شاهد خواهید بود ، بهتر است برنامه زمانی خود را طوری تنظیم کنید که تاریک شدن آسمان و شهر را از برج تماشا کنید ، روشن شدن چراغهای شهر صورت تماشایی دارد که مطمئنا شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.
در یکی از طبقات برج شما می توانید به بخشی از برج پا بگذارید که کفپوشی شیشه ای دارد . لمس این کفپوش شیشه ای به شما احساس پروازی خوشایند و البته هیجان انگیز خواهد داد و شما به راستی شهر را زیر پای خود حس خواهید کرد.

تور چین | تور پکن شانگهای