تور خارجی

تالار یادبود Sun Yat-Sen چین

تالار یادبود Sun Yat-Sen ، بر فراز دامنه های جنوبی تپه Yuexiu در شهر گوانجو واقع شده است. این بنا در بین سال های ۱۹۲۹ تا ۱۹۳۱ ساخته شده است، که در واقع یادواره ای برای دکتر Sun Yat-Sen ، از طلایه داران انقلاب دموکراسی در چین به حساب می آید.
این تالار در یک زمین ۸ وجهی به سبک معماری چینی ساخته شده است و به خاطر اینکه در سال ۱۹۹۸ بازسازی بنا انجام شده است، بنا کاملاً جدید به نظر می رسد. این بنا با طاق ۷۱ متری اش نوعی شاهکار معماری به حساب می آید. جلال و شکوه خارجی بنا و ریزه کاری های معماری داخلی آن واقعاً ستودنی است. این محل به عنوان مکانی مهم جهت برگزاری کنفرانس ها ونمایش ها قابلیت پذیرش۱۰۰ ها نفر را دارد و تجهیزات صوتی آن نیز کامل است . در این تالار همچنین یک گالری نمایش برای نمایش تصاویر و نامه های Sun Yat-Sen وجود دارد.
پیرترین درخت گل ابریشمی که در شهر گوانجو وجود دارد نیز در همین مکان واقع شده است، این درخت پیر شاهد تغییرات بزرگ شهر گوانجو در طول سالیان سال بوده است. از دیگر دیدنی های این مجموعه درختان ارکیده یشمی گوانجو است.
در سال ۱۹۵۶ تندیس مفرغی ( برنزی )، شخص Sun Yat-Sen نیزدر جلوی تالار یادبود ایجاد گردید، با قرار گرفتن مقابل این تندیس شما می توانید تصویری پانوراما از کل ساختمان و مجموعه داشته باشید.
تالار یادبود Sun Yat-Sen برای طراوت بخشیدن به روح شما بعد ازگذار در شلوغی کلان شهر های تجاری بسیار مناسب است و به شما فرصتی می دهد تا به یکی از مردان بزرگ تاریخ کشور چین آشنا شوید.

تور چین | تور پکن شانگهای