اخبار ویژه

انتخاب های برتر برای اقامت در شهر ساحلی ازمیر

سفر به ازمیر یکی از جذاب ترین خاطرات سفر را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد. اما قبل از سفر باید به فکر رزرو یک محل اقامت برای خود باشید. رزرو هتل نزدیک دریا در ازمیر بهترین پیشنهاد برای شما است برای این که بتوانید از اقامت در یک شهر ساحلی زیبا نهایت لذت و استفاده را ببرید. اما چه هتلی برای شما مناسب تر است و یا کدام منطقه ازمیر را باید برای انتخاب هتل انتخاب کنیم؟ در ادامه با چند پیشنهاد رزرو هتل در ازمیر با شما همراه هستیم.

بهترین هتل های ساحلی ازمیر که باید بشناسید

شهر زیبای ساحلی ازمیر، هتل ها و مراکز اقامتی زیادی را در خود جای داده و کاملا پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران است. با هر سلیقه و میزان بودجه ای که به ترکیه سفر کنید، امکان این را دارید تا یک محل مناسب برای اقامت خود در این شهر پیدا کنید. اما اگر دوست دارید در بهترین ها اقامت داشته باشید، با راهنمای انتخاب هتل ساحلی در ازمیر همراه شما هستیم.

1- هتل ویندهام گرند ازمیر Wyndham Grand Izmir

سفری که با اقامت در یک هتل 5 ستاره در شهر ازمیر شروع شود؛ یک سفر تمام و کمال است. این هتل 5 ستاره تمامی انتظارات شما برای داشتن یک اقامت راحت و بدون دغدغه را برطرف خواهد کرد. این هتل درست در کنار دریا ساخته شده و از بهترین انتخاب های هتل ساحلی در ازمیر است. پنجره های اتاق ها سراسری بوده و چشم انداز زیبایی به سمت دریا دارد.


اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید می‌توانید در اوقات فراغت خود سری به مرکز اسپا هتل بزنید و از خدمات ماساژ بهره مند شوید. همچنین می‎توانید طعم خوش غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران ها و کافه های هتل بچشید. اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده اید، باید زودتر نسبت به رزرو اتاق اقدام کنید.

2- هتل کوردون پاساپورت ازمیر (Kordon Otel Pasaport)

برای انتخاب بهترین ها، همیشه لازم نیست به سراغ هتل های 5 ستاره بروید، هتل های 4 ستاره نیز خدمات خوبی به همراه کیفیت بالا ارائه می‌دهند که شاید حتی متوجه تفاوت های آن با هتل های 5 ستاره نشوید. هتل کوردون پاساپورت ازمیر تنها یکی از بهترین هتل های ساحلی ازمیر است.
این هتل 4 ستاره با چشم انداز زیبا، کنار ساحل واقع شده و تمامی اتاق ها و سوئیت ها با امکانات مدرن تجهیز شده اند. یک نکته منحصر به فرد در خصوص هتل کوردون پاساپورت رستوران آن است. رستورانی که از سال 1960 فعالیت می‌کند و شما می‌توانید از طعم متفاوت غذاهای بین المللی آن نهایت لذت را ببرید.

3- هتل کیلیم ازمیر (Otel Kilim Izmir)

اگر برایتان اهمیت دارد که حتما در نزدیکی ساحل اقامت داشته باشید، در سفر به ازمیر، هتل کیلیم نیز می‌تواند یکی از انتخاب های شما باشد. این هتل 3 ستاره، به دلیل موقعیت مکانی و چشم انداز زیبایی که به دریا دارد و همچنین کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، یکی از محبوب ترین هتل های ازمیر است.

اتاق های این هتل تمیز و مدرن است و تمامی نیازهای شما را مطابق با استانداردهای هتل 3 ستاره، رفع خواهد کرد. این هتل هم یک رستوران دارد که برای صرف وعده های غذایی بین المللی، دریایی و ترکی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

4- هتل کی ازمیر (Key Hotel Izmir)

این هتل در واقع یک بوتیک هتل بزرگ، لوکس و مجهز است که در شهر ساحلی ازمیر شهرت بالایی دارد. سوئیت های بزرگ این بوتیک هتل، چشم انداز فوق العاده زیبایی به دریا و ساحل دارند. اگر دوست دارید بهترین واحد اقامتی این هتل را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما گرند سوئیت هتل کی ازمیر است، البته باقی اتاق ها و واحدهای اقامتی نیز چشم انداز زیبایی دارند.

5- هتل ازمیر پالاس (Izmir Palas Otel)

یکی دیگر از هتل های ساحلی که در ازمیر ترکیه می‌توانید رزرو کنید، هتل ازمیر پالاس نام دارد که در سال 1927 تاسیس شده است. این هتل 3 ستاره، یکی از هتل های ارزان ازمیر به شمار می‌رود که با 148 اتاق و 16 سوئیت پذیرای مهمانان و مسافران زیادی است. واحدهای اقامتی این هتل چشم انداز خوبی به دریا داشته و امکانات موردنیاز برای اقامت مهمانان را در اختیار آنها قرار می‌دهد. در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی خوشمزه سرو می‌شود که می‌توانید برای صرف ناهار و شام به آن ها مراجعه کنید.

رزرو متنوع ترین هتل های ازمیر در فلای تودی

سفر به ترکیه اگر با تفریحات دریایی، قدم زدن کنار ساحل و تماشای طلوع یا غروب آفتاب همراه باشد، لذتی دوچندان برای شما به همراه دارد. برای این که بتوانید از یک سفر کامل این شکلی بهره مند شوید، اقامت در شهر ساحلی ازمیر را از دست ندهید. با انتخاب و اقامت در یکی ازهتل های این شهر، از تماشای چشم انداز زیبای دریا لذت ببرید، پیاده روی کنید و از اجناس باکیفیت و برند مراکز خرید ازمیر، خرید کنید.
اگر دغدغه ای در خصوص قیمت رزرو هتل در ازمیر دارید، به وب سایت فلای تودی مراجعه کرده تا رزرو خود را با خیالی راحت و با کمترین قیمت ها رزرو کنید. فلای تودی مرجع ارزانترین قیمت رزرو هتل و بلیط هواپیما در ایران است و در صورت نیاز می‌توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان در تماس باشید.