رپرتاژ خبری, گردشگری و توریسم

معرفی انواع پکیج های تفریحی دبی و تورهای ترکیبی

 

آیا در شرف سفر به شهر بی پروای خاورمیانه (دبی) هستید؟ در این شهر تفریحات هیجان انگیزی انتظار شما را می کشد. پس خود را آماده کنید تا سفری فراموش نشدنی را در این شهر تجربه کنید. پیش از این که به شرح تفریحات دبی بپردازیم، لازم به ذکر است که پکیج های تفریحی مختلفی وجود دارد که همه افراد نسبت به بودجه و سلیقه خود می توانند آن ها را انتخاب کنند. در شهر بی رقیب دبی همه تفریحات در بالاترین سطح کیفیت قرار داشته و شما را به دنیای آینده خواهد برد. به دلیل متعدد بودن مراکز تفریحی دبی، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا کمی راحت تر تصمیم گیری کنید، البته تنها انتخاب تعدادی از این تفریحات کار آسانی به نظر نمی رسد. انتهای این مطلب را از دست ندهید، زیرا به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد تا از طریق آن بتوانید از مراکز تفریحی بیشتری بازدید کنید.

تفریحات آبی دبی

شاید عجیب به نظر برسد که چنین شهر کویری، پرچم دار بهترین تفریحات آبی خاورمیانه است، اما به یاد داشته باشید که دبی، شهر شگفتی ها است و در همه بخش های تفریحی حرف های زیادی برای گفتن دارد. یکی از تفریحات بی نظیر در این شهر، پارک های آبی پیشرفته می باشد که بهترین های جهان را در دل خود جای داده است. از جمله این پارک های آبی  می توان به پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی یاس ابوظبی و پارک آبی لاگونا اشاره کرد که در زیر به طور مختصر به شرح پارک آبی آتلانتیس خواهیم پرداخت:

پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)

در این بخش قصد داریم دقایقی را در کنار هم به پارک آبی آتلانتیس برویم و با این پارک متفاوت و پر طرفدار بیشتر آشنا شویم. در این پارک با سرسره های عظیم و متعددی مواجه خواهید شد که در آن ها اوج هیجان و ترس را تجربه خواهید کرد. از دیگر بخش های مهیج این پارک می توان به شنا با دلفین، رودخانه خروشان، سرزمین کودکان، استخرهای بزرگ و کوچک و … اشاره کرد. یکی از امکاناتی که این پارک را از سایر پارک های آبی متمایز می کند، وجود ساحل اختصاصی می باشد. در این پارک همه چیز مهیای رقم زدن روزی بی نظیر برای شما خواهد بود.

سواری در رودخانه: وجود دو رودخانه مصنوعی زیبا در این پارک که یکی رودخانه آرام و دیگری رودخانه خروشان است، امکان بازی های متعددی را برای گردشگران مهیا کرده است. یکی از این بازی ها رپیدز نام دارد که در آن پس از سوار شدن بر تیوپ های بادی از میان آب های پر تلاطم و مسیر جنگلی عبور خواهید کرد.
سرسره حمله کوسه: سرسره حمله کوسه را می توان به عنوان با شکوه ترین سرسره این پارک معرفی کرد که دلیل آن را لحظاتی دیگر متوجه خواهید شد. در این سرسره بر تیوپ های یک یا دو نفره سوار خواهید شد و پس از عبور از تونلی تاریک، تصور می کنید که وارد اقیانوسی روشن شده اید و اطرافتان پر از جانوران دریایی از جمله ماهی ها و کوسه ها می باشد. در همان لحظه که احساس می کنید کوسه ها قصد حمله به شما را دارند از آن تونل خارج خواهید شد. ترس، وحشت و لذتی که در این سرسره تجربه می کنید قابل توصیف نیست، اما تنها از مسیر لذت ببرید و اصلا نگران نباشید، این سرسره کاملا ایمن است.

از دیگر تفریحات آبی بی نظیر دبی می توان غواصی عمیق در دبی، تور کشتی لوتوس دبی، یات تفریحی دبی و  پیاده روی و قایق سواری روی دریاچه را نام برد.

غواصی عمیق در دبی یا دیپ دایو

همان طور که گفته شد دبی شهر بهترین ها است و این بار نیز عمیق ترین استخر دنیا را به خود اختصاص داده است. این تفریح جدید، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. غواصان می توانند تا عمق 60 متری این استخر شنا کنند. این استخر که عمیق ترین و بزرگ ترین استخر جهان است، به شما فرصت ماجراجویی در دنیای زیر آب را می دهد. در این استخر سرپوشیده بهترین شرایط فراهم شده است و هیچ گونه خطری شما را تهدید نمی کند. شایان به ذکر است که در عمیق ترین استخر دبی هیچ گاه به دلیل شرایط آب و هوایی غواصی شما لغو نخواهد شد. در چنین استخری قطعا دوره های غواصی و کلاس های لازم در این زمینه برگزار می گردد. اگر پیش از این غواصی را تجربه نکرده اید، اما به آن علاقه مندید، در این استخر می توانید اولین تجربه خود را با کمک مربیان متبحر و در محیطی کاملا ایمن و کنترل شده داشته باشید.

تور کشتی لوتوس دبی

یکی از تفریحات پر طرفدار در زیباترین شهر خاورمیانه، تور کشتی لوکس لوتوس می باشد که در این تور لحظات بسیار خوشی را در کنار همراهانتان سپری خواهید کرد. این تور را در ساعات مختلفی می توانید رزرو کنید و به تماشای مناظر زیبای خلیج فارس بنشینید. در این کشتی، استخری واقع شده است که به شما امکان شنا را می دهد. به شما توصیه می کنیم تماشای غروب خورشید در این کشتی را هرگز از دست ندهید. شما در طول مسیر از جزیره نخل جمیرا و هتل آتلانتیس عبور خواهید کرد و نهایتا به منطقه مارینا می روید. تماشای شب شهر دبی از این کشتی در کنار سایر برنامه های مفرح موجود در آن و غذاهای با کیفیت و بی نظیر تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما به جای خواهد گذاشت که در سفرهای بعد نیزحتما آن را در صدر لیست تفریحات خود قرار خواهید داد. توجه کنید که تهیه بلیط هر یک از این مکان های تفریحی از طریق هتل یا در همان محل، هزینه های بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین برای کاهش هزینه ها به شما توصیه می کنیم بلیط های خود را از سایتی ایرانی و معتبر تهیه کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

پرواز در آسمان دبی

همان طور که شهر دبی تفریحات آبی بی نظیری را در دل خود جای داده، تفریحات هیجان انگیزی برای به پرواز در آمدن در آسمان را نیز برای گردشگران فراهم کرده است. از جمله این تفریحات می توان به زیپ لاین دبی، اسکای دایوینگ دبی، آی فلای، فلای بورد و تور بالن سواری دبی اشاره کرد.

اسکای دایوینگ دبی

می خواهیم یکی از تفریحات پر هیجان دبی را به شما معرفی کنیم که هر کسی جرات امتحان کردن آن را ندارد. اگر ادعای شجاعت دارید و به پرواز علاقه مندید، این بازی مناسب شما است. تصور کنید با هلی کوپتر به ارتفاع 120 مایل از سطح زمین رفته و سپس از همان ارتفاع سقوط آزاد را تجربه کنید. حتی تصور آن نیز شما را به وجد آورده و آدرنالینتان را بالا می برد. پس از 60 ثانیه سقوط آزاد، چتر نجات باز شده و اکنون شما می توانید از مناظر بی نظیر دبی بهره مند شوید. در این بازی تمامی استانداردهای جهانی رعایت شده و توسط مربیان با تجربه به شما آموزش داده می شود. شما می توانید تمامی بلیط های این مراکز تفریحی را در تخفیف و با قیمت های مناسب تر از سایر سایت ها تهیه کنید. اکنون وقت آن است که شما را با این سایت با سابقه آشنا کنیم.

تهیه بلیط پکیج تفریحات دبی

تفریحات دبی به حدی متعدد و متنوع است که ذکر و شرح تمامی آن ها در این متن امکان پذیر نمی باشد، اما می توانید با مراجعه به سایت دبی دیسکانت علاوه بر آشنایی با تمامی مراکز تفریحی و پکیج تفریحات دبی، بلیط این تفریحات را با بهترین قیمت در تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با تفریحات دبی https://dubaidiscount.ir/تفریحات-دبی/ به این صفحه مراجعه نمایید تا علاوه بر شناخت کامل تفریحات دبی، به قیمت انواع تفریحات و نحوه تهیه بلیط آن ها آشنا شوید.