رپرتاژ خبری

چطوری میتونم قایق تفریحی بخرم؟

 

خلیج فارس و جزایر زیبای آن همه ساله مقصد بسیاری از گردشگران از سراسر ایران و نقاط مختلف دنیا میباشد. با توجه به غنی بودن خلیج زیبای فارس و جزایر آن یکی از روش های گشت و لذت بردن از طبیعت آن سفر با قایق و کشتی های شخصی و تفریحی میباشد. با داشتن یک قایق یا کشتی تفریحی میتوان از تمامی زیبایی خدا دادی این منطقه لذت برد و تجربه موفقی برای طبیعت دوستان و کسانی که به دنبال سبک های جدید سفر هستند میباشد. در نگاه اول داشتن قایق و کشتی بسیار سخت به نظر میرسد با توجه به اینکه علاوه بر هزینه و مجوز های مربوطه داشتن یات تفریحی دارای مراقبت های مخصوص و نگهداری میباشد . مراحل خرید قایق و کشتی تفریحی شامل تعیین نوع استفاده شما از وسیله دریایی مربوطه میباشد .در مرحله بعد بسته به بودجه های خود از بین برند های معتبر دنیا و یا سفارش ساخت قایق تفریحی در جزایری مانند کیش انجام میشود کشتی تفریحی خود را سفارش میدهید.

اکثر کشتی های تفریحی و قایق ها نیز در اسکله های جزیره کیش لنگر میگیرند , در مرحله بعدی تعیین محل نگهداری و کشتی خود بعضی مواقع نیاز به انجام تغییراتی بسته به دلخواه و سلیقه خود نیز میباشد. علاوه بر آن موتور های دریایی کشتی ها نیاز به سرویس و چک کردن ماهانه و سرویس فلاش , شستوشو و امنیت نگهداری میباشد. همه این مسایل به علاوه هزینه اولیه خرید بالای کشتی باعث شده است که اکثر افراد طبیعت دوست و بلندپرواز به این سبک از وسایل دریایی توجه کمتری داشته باشند. برای تسهیل این مشکلات شما نیاز به یک مجموعه کامل با مهندسین و متخصصان دریایی میباشد که علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه از پیش خرید تا پیشگیری هرگونه مشکلات کنار شما باشید تا سفر دریایی خود را با خیال آسوده و هر زمان که خواستید بتوانید شروع کنید.


شرکت قایق طلایی کیش , تنها مجموعه داخل ایران میباشد که دارای تمام این قابلیت ها میباشد و تمامی در تمامی مراحل داشتن کشتی تفریحی همراه همیشگی شما میباشد. این مجموعه علاوه بر داشتن فضای پارکینگ اختصاصی در اسکله تفریحی مارینا , دارای سوله پارکینگ جهت نگهداری شستو شو و سرویس قایق ها و شناور های تفریحی میباشد , بخش بزرگ دیگری از خدمات این مجموعه فضای تعمیر و تیونینگ قایق ها است که با دارا بودن بخش های مکانیکی , دکور و فایبر , تیونینگ نور و صدا , ساخت سایبان و تریلر حمل , نقاشی طرح و انواع رنگ های ضد خزه و حتی بخش قالب گیری قایق های پیش ساخته از صفر تا صد تمامی تغییرات و تعمیرات در قایق تفریحی شما را شامل میشود.

بدون شک برای شما دوست داران دریا یکی از بهترین روز های زندگی ,روزیست که قایق رویایی خود را انتخاب و خریداری میکنید. در آن زمان شما علاوه بر نگهداری , نیاز به اضافه کردن برخی ویژگی های منحصر به فرد دارید.یا اینکه به دنبال ارتقا قایقی که از قبل مال شما بوده هستید,در هر صورت قایق طلایی کیش میتواند شما را در کشف و انتخاب بهترین ها یاری نماید. ما اینجا هستیم تا زندگی جدیدی را به کودک درون شما معرفی کنیم.