رپرتاژ خبری

روسیه یا دبی؟ دو مقصد متفاوت برای سفرهای نوروزی

وقتی صحبت از تورهای نوروزی به میان می‌آید، بسته به علایق شما و خانواده‌تان گزینه‌های زیادی برای سفر وجود دارد. شما میتوانید به مدرن‌ترین شهر جهان، شهر گرم و آفتابی مانند دبی سفر کنید یا به سرزمین تزارها، روسیه رفته و در آخرین روزهای زمستان در روسیه، از جاذبه های گردشگری این کشور دیدن کنید.

سفر نوروزی به روسیه ، سرزمین تزارها

تور روسیه ویژه نوروز فرصتی فوق العاده برای بازدید از این کشور است. هنگامی که سرما آرام آرام جای خود را به هوای دلپذیر می دهد، اما از آنجایی که هنوز فصل گردشگری روسیه به طور رسمی آغاز نشده است، گردشگران زیادی در مراکز گردشگری شهرهای بزرگ این کشور دیده نمی شوند و می توان با خیالی آسوده به گشت و گذار پرداخت.

روسیه سرزمین شگفتی ها و زیبایی هاست، جایی که می‌تواند هر گردشگری را مسحور خود کند. این کشور پهناور با وجود طبیعت منحصر به فرد، معماری خارق العاده در ساختمان ها و تاریخ غنی به عنوان بزرگترین کشور جهان شناخته می شود.
مسکو و سن پترزبورگ دو شهر توریستی روسیه هستند که هر کدام زیبایی‌خاص خود را دارند و بهترین گزینه برای سفر به این کشور، انتخاب تور ترکیبی روسیه می‌باشد. به این ترتیب چند روزی را در مسکو سپری خواهید کرد، سپس برای ادامه سفر به سن پترزبورگ می‌روید و از جاذبه‌های این شهر هم دیدن می‌کنید. تورهای ترکیبی از جمله پیشنهادات جذابی هستند که می توانید پس از مشورت با کارشناسان فروش در آژانس آرزوی سفر برای خود و خانواده خود انتخاب کنید.
در مسکو جاذبه های گردشگری متنوعی وجود دارد که همه ساله افراد زیادی از آن دیدن می‌کنند. با انتخاب تور روسیه در سفر به مسکو می توانید از مراکز مختلف دیدنی، مراکز تفریحی، مراکز خرید، موزه ها و … دیدن کنید و سفری خوش را تجربه کنید. برخی از دیدنی های این شهر به قدری منحصر به فرد هستند که در هیچ کجای دنیا نظیر آنها را نخواهید یافت. یکی از مهمترین آنها میدان سرخ و کلیسای سنت باسیل است که زیبایی خیره کننده ای دارد. البته بازدید از مراکز خرید لوکس مسکو را نیز نباید فراموش کرد، مراکز خریدی که هم زیبا هستند و هم انواع برندهای لوکس را در خود جای داده اند که خرید را برای شما تبدیل به یک تجربه لذت بخش می کند.
سن پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو است که در شمال غربی این کشور واقع شده است. نوروز زمان بسیار خوبی برای بازدید از جاذبه های این شهر است. سن پترزبورگ جاذبه ها و تجربیات فراوانی را به مسافران ارائه می دهد، از تماشای کاخ های مجلل گرفته تا بازدید از موزه های جذاب، از سفر با قایق در کنار رودخانه ها و کانال های قرون وسطایی شهر تا دیدن آثار ادبی و هنری سنت پترزبورگ. موزه ارمیتاژ، کاخ پیترهوف، کلیسای سنت ایزاک، قلعه پیتر و پائول از دیدنی های شهر سنت پترزبورگ است.

سفر نوروزی به دبی، مدرن‌ترین شهر جهان

چرا دبی را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنید؟ این شهر هر آن چیزی که برای یک تعطیلات عالی نیاز است را دارد. سواحل جذاب، همراه با گرمای دلنشین آفتاب تجربه لذت بخشی از سفر رقم خواهد زد. وقتی صحبت از سفر به دبی می شود، کمتر کسی است که از این شهر مدرن اطلاعی نداشته باشد. اولین چیزی که از این شهر در ذهن خطور می‌کند، ساختمان‌های سر به فلک کشیده در کنار تلفیقی از سنت و مدرنیته است.

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای فصل بهار است. هرساله مردم مختلفی از سراسر جهان برای تماشای این شهر شگفت انگیز به دبی سفر می‌کنند. دبی شهر هتل های مجلل و مراکز خرید بزرگ است. دبی مال بزرگترین مرکز خرید دبی است و اکثر برندهای بزرگ جهانی در آن فروشگاه دارند. Mall of the Emirates، Ibn Battuta Mall و Dubai Festival City Mall نمونه های دیگری از مراکز خرید جذاب و پر زرق و برق دبی هستند که نه تنها محلی برای خرید، بلکه مراکز تفریحی عالی نیز هستند. بزرگترین آکواریوم دنیا در دبی مال واقع شده که می توان بخشی از آن را به صورت رایگان در خود مرکز خرید بازدید کرد. این مرکز دارای پارک حیوانات است و سینمای آن یکی از بهترین و مدرن ترین سینماهای خاورمیانه محسوب می شود. لازم به یادآوری است که پارک واقعیت مجازی دبی نیز در این مرکز خرید قرار دارد.
از امکان تفریحی دبی میتوان به پارک‌های آبی ،ساحل های دیدنی، آبنمای دبی اشاره نمود. البته این‌ها تنها بخشی از مکان‌های دیدنی دبی است. همچنین فعالیت‌های تفریحی متنوعی در دبی مانند اسکی روی آب، غواصی، سقوط آزاد، قایق سواری وجود دارد که میتوانید از آن لذت ببرید. بنابراین سفر به دبی را باید به عنوان یکی از گزینه های جدی سفر برای نوروز در نظر بگیرید.

محبوب‌ترین و ارزان‌ترین تورهای نوروزی با توضیحات و اطلاعاتی مانند مدت زمان سفر، مقصد سفر، آژانس های مسافرتی، خطوط هوایی، هتل ها، قیمت تور و …. از آژانس آرزوی سفر بخواهید. آژانس آرزوی سفر پارسیان علاوه بر ارائه خدماتی نظیر خرید تور مسافرتی داخلی و خارجی، خرید بلیط، هتل و پرواز شرایط دریافت انواع ویزای توریستی فراهم نموده است. برای رزرو تور و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02145128 تماس حاصل نمائید.