تور خارجی, رپرتاژ خبری

تور یک ماهه اروپا آیشم سوپرایزتان خواهد کرد

با فروکش کردن بیماری ویروسی کرونا بسیاری از سفرهای داخلی و خارجی از سوی شرکت های هواپیمایی مختلف از سر گرفته شد. بسیاری از افراد برای تازه کردن حال و هوای خود بعد از یک دوره ممنوعیت سفر با برداشته شدن محدودیت ها اقدام به خرید تور یک ماهه اروپا می کنند. آیشم یکی از بهترین شرکت های مسافرتی خدماتی فعال در حوزه صنعت گردشـگری و مجری تورهای مستقیم خارجی است. از طریق آیشم می توانید تور ارزان اروپا را خریداری کنید و سفرکم هزینه و لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. تور یونان آیشم بهترین و مهیج ترین تور اروپاگردی آیشم است که می توان از جزایر شگفت انگیز آن و شهرهای باستانی این کشور دیدن کرد. با این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد تور یک ماهه اروپا در اختیارتان قرار دهیم.

نکات مهم برای خرید تور یک ماهه اروپا

برای خرید هر نوع تور انفرادی یا ترکیبی باید ابتدا به دنبال پیدا کردن بهترین آژانس هواپیمایی باشید که خدمات خوب و با کیفیتی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. سپس کشور مناسب و دیدنی را برای خرید تور انتخاب کنید؛ همچنین قبل از انجام کارهای دیگر باید درخواست ویزا از کشور مدنظر خود را بدهید.
 بدون دریافت ویزا نمی توانید سفرهای خارجی را انجام دهید؛ برای اخذ ویزا مراحل مختلفی را باید از طریق سفارت کشور ی که می خواهید به آن سفر کنید پیگیری نمایید. بعد اینکه اقدامات مربوط به درخواست ویزا را انجام دادید، با توجه به شرایط و بودجه خود به جستجوی یک محل اقامت مناسب باشید. برای یافتن تور ارزان اروپا می توان از طریق آیشم اقدام نمایید. این شرکت هواپیمایی با داشتن پرسنلی با اخلاق و خدمات متنوع و کلاس های پرواز متفاوت برای انتخاب تور اروپا گردی آیشم دست مسافران را باز گذاشته است و مشتریان بدون محدودیت می توانند تور مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و خدمات سطح بالا خریداری کنند.
برداشتن وسایل ضروری برای سفر با توجه به آب و هوای فصلی و کشوری که به آنجا مسافرت می کنید از نکات مهم برای تور یک ماهه اروپا است. به همراه داشتن پول کافی و مدارک مورد نیاز از جمله پاسپورت و ویزا از توصیه های مهم قبل از آغاز سفر به کشورهای خارجی است. در حال حاضر یکی از دستورالعمل های مهم در تورهای خارجی انجام واکسیناسیون کرونا برای هر متقاضی سفر به کشورهای اروپایی است که باید از واکسن های مورد تایید کشور مقصد تزریق شود.
نکته دیگر در مورد تور یک ماهه اروپا عدم استفاده از دستگاه های ATM  در خارج از کشور است که می تواند مشمول هزینه زیادی شود؛ زیرا نرخ تبدیل ارز در کشورهای خارجی بالا است و برای هر بار برداشت وجه هزینه اضافی زیادی از حساب تان کسر خواهد شد. خودداری از خرید ارز مسافرتی در فرودگاه و استفاده از نرم افزار Borsen App  برای مقایسه بهترین نرخ های تبدیل ارز از نکات مهم دیگر در تور اروپا گردی آیشم است.
با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در این قسمت گفتیم می توانید از تور یک ماهه اروپا آیشم بهترین استفاده را ببرید و مطمئن باشید که این شرکت هواپیمایی شما را با ارائه خدمات فوق العاده با کیفیت و متنوع سوپرایزتان می کند.

تور ارزان اروپا با آیشم

روش های مختلفی برای سفر به اروپا وجود دارد؛ هوایی، دریایی و با قطار. اگر می خواهید هزینه سفر برای شما کاهش یابد می توانید سراسر اروپا را با اتوبوس بگردید و از انجام پروازهای غیر ضروری یا سوار بر کشتی و قطار شدن خودداری کنید. موارد لازم برای تور یک ماهه اروپا و اطلاعات دقیق نحوه سفر در سراسر اروپا با پروازها و قطارهای کم هزینه و اتوبوس را می توانید از کارشناسان آژانس هواپیمایی آیشم بپرسید. برای اینکه در زمان خود به هنگام بازدید از مناطق توریستی و جاذبه های طبیعی اروپا در تور اروپا گردی آیشم صرفه جویی شود باید قبل از هر چیزی برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام شود. شرکت در تور یونان آیشم به صورت پیاده روی رایگان می تواند لذت خاصی داشته باشد قدم زدن در سواحل زیبای جزایر این کشور و انجام ورزش های مهیج مثل شنا یا گرفتن حمام آفتاب از مفرح ترین برنامه های تور یک ماهه اروپا است.

بهترین زمان تور اروپا گردی آیشم

بهتر است فصل تابستان را برای تور یک ماهه اروپا به کشورهای ی مثل یونان و اسپانیا انتخاب نکنید؛ زیرا این موقع از سال هوا در بسیاری از کشورهای اروپایی گرم است و همچنین ازدحام توریست ها بسیار زیاد خواهد بود. در چنین شرایطی هزینه های مربوط به اقامت و بازدید از مکان های طبیعی و تاریخی بسیار بالا است و همچنین باید وقت زیادی را برای دیدن این مناظر اختصاص داد.

در عوض تور یونان آیشم در مهرماه تا فروردین بسیار لذت بخش و فوق العاده خواهد بود؛ زیرا در این فصل سال هوا مطبوع است و تعداد توریست ها بسیار کم بوده و بالبطع هزینه های مربوط به اقامت در هتل و یا بازدید از مناطق دیدنی در زمان کمتری و با هزینه پایینی قابل انجام است. در فصل زمستان قیمت هتل ها و محل اقامت تا 40 درصد شامل تخفیف می شوند که می تواند روی کاهش هزینه سفر تور اروپا گردی تاثیر زیادی داشته باشد.

نحوه استفاده از تخفیفات در تور یک ماهه اروپا

دریافت تخفیفات و یا خدمات رایگان برای مسافران در کشورهای خارجی یک مزیت محسوب می شود که می تواند در کاهش هزینه های سفر بسیار موثر باشد. زمانی که برای اولین بار به یکی از شهرهای کشوری خارجی وارد می شوید می توانید دفاتر اطلاعات گردشـگری آن شهر مراجعه کنید تا از تخفیفات، بازدید از رویدادهای رایگان و نقشه های رایگان آن شهر برخوردار شوید. همچنین می توانید در تور یونان آیشم از امکانات دسترسی به وسایل نقلیه عمومی برای کاهش هزینه جا به جایی در شهرها استفاده کنید.
داشتن کارت هایی مثل  Berlin welcome cardشامل تخفیف در بازدید از مکان های گردشـگری، موزه ها و رستوران ها می شود و برای مسافران امکان حمل و نقل رایگان را فراهم می کنند. بنابراین حمل و نقل با وسایل نقلیه عمومی برای بازدید از جاذبه های گردشـگری و تاریخی مثل موزه ها می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند.
برای رسیدن به مقاصد در سطح شهری که به آنجا سفر کرده اید بهتر است تا حد ممکن پیاده روی کنید یا اینکه می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایید. کارت های حمل نقل سه روزه، هفتگی و 24 ساعته با هزینه کمتر در اختیار مسافرات قرار می گیرد تا با پرداخت هزینه کمتر از بلیط های مجزا در سطح شهر تردد کنند.

در تور یک ماهه اروپا چگونه در هزینه مکالمات صرفه جویی کنیم؟

 برای صرفه جویی در هزینه تماس ها و استفاده از اینترنت در تور اروپا گردی آیشم می توانید از نرم افزارهای مختلفی مثل  FaceTime،Viber  و  Skypeاستفاده کرد؛ همچنین اپلیکیشن واتساپ نیز یک سرویس پیغام صوتی و تصویری رایگان است که در دسترس همگان قرار دارد. البته استفاده از این اپلیکیشن ها نیاز به اینترنت دارند همان طور که می دانید در خارج از کشور دسترسی به اینترنت گران است. برای رفع این مشکل می توان از سیم کارت های مخصوص اینترنت محلی استفاده کرد.

استفاده از  قطار برای تور ارزان اروپا

در صورتی که برنامه ریزی دقیق در مورد تور یک ماهه اروپا داشته باشید می توانید از قطار برای کاهش هزینه های سفر به جای خطوط هوایی استفاده کرد. استفاده از قطار شب رو می تواند هم در زمان سفر و هزینه های آن تا حد زیادی صرفه جویی کند. بین شهرهای بزرگ در اروپا قطارهای مجهز با امکانات لازم و جای مناسب خواب و استراحت در رفت و آمد هستند که می تواند یک گزینه عالی برای جا به جایی مسافران دیگر کشورها باشند تا بدون نگرانی به مقصد مدنظر خود برسند.

پرواز با آژانس هواپیمایی آیشم

پروازهای ارزان قیمتی با پیشرفت خطوط هوایی برای سفر به سراسر اروپا فراهم شده است که هزینه تور یک ماهه اروپا را کاهش می دهد. برای سفر از قبل برنامه ریزی کنید تا بتوانید از این خطوط هوایی ارزان قیمت برای خرید تور ارزان اروپا استفاده کنید. در این پروازهای ارزان قیمت هزینه بررسی وسایل مسافران و چمدان ها برای مسافت های طولانی بسیار مناسب است.

تور یونان آیشم

تور یونان آیشم در فصل های سرد سال بسیار مناسب است به طوری که خرید بلیت هواپیما و رزرو محل اقامت و هزینه دیدن از مکان های تاریخی و طبیعی کاهش پیدا می کند و زمان مناسبی برای سفر با تور اروپاگردی آیشم خواهد بود. در شهر آتن یونان می توانید به رستوران های این شهر بروید و از بهترین غذاهای این شهر بخورید. قیمت این غذاها پایین است و نمی تواند هزینه زیادی را به خود اختصاص دهد، بهترین غذاهای آتن غذای ژیرو (Gyro) و سوولاکی  (souvlaki) است که در رستوران های ساواس و تاناسیس در میدان موناستیراکی آتن در مقابل ایستگاه مترو ارائه می شوند.
برای اینکه بین جزایر یونان به راحتی و با هزینه کمتری رفت و آمد کنید سوار بر متروی آتن شوید و به سمت پیرائوس حرکت کنید و بعد از آن با استفاده از کشتی مسافربری به جزایر خلیج سارونیک مثل هیدرا، پوروس و ایجاینا بروید و از این جاذبه های طبیعی دیدن نمایید.

تور اروپا گردی پیاده روی رایگان

در تمام شهرهای اروپا تورهای رایگان پیاده روی توسطSandeman’s New Europe   ارائه می شود. این تورهای پیاده روی به مدت 1 تا 2 ساعت رایگان هستند و برای مسافران و توریست هایی که علاقه به پیاده روی دارند، می خواهند در هزینه سفر خود صرفه جویی کنند و از پیاده روی در شهرهای اروپا لذت می برند بسیار مناسب خواهد بود.

جمع بندی

آیشم یک شرکت هواپیمایی فعال در حوزه توریستی است که سالانه مسافران زیادی را به مقاصد کشورهای مختلف اروپایی می رساند. تور اروپا گردی آیشم از متنوع ترین تورهای این آژانس است که توانسته در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار شود. این تور به صورت تور یک ماهه اروپا برای دیدن چندین کشور اروپایی حوزه شینگن و جزایر زیبای آن ها برگزار می شود. از طریق تور یونان آیشم می توانید از جزایر زیبا و شگفت انگیز کشور یونان دیدن کنید و سفری لذت بخش را داشته باشید. آیشم از طریق تدارک تور ارزان اروپا توانسته رضایت مشتریان و مسافران را در حد قابل قبولی بدست  آورد.
 منبع آیشم www.aysham.com