رپرتاژ خبری

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

انتخاب برنامه‌های مناسب برای آموزش زبان آلمانی بسیار مهم است. اگر زمان کافی برای حضور در کلاس درس را ندارید می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های آموزش آنلاین با زمان بندی مناسب به یادگیری زبان آلمانی بپردازید. هرچند حضور در کلاسی که مدرس زبان در کنار شما باشد مزایای زیادی را به همراه دارد. آموزش در کنار اساتید با تجربه موجب افزایش اعتماد به نفس شما در زمینه مکالمه زبان آلمانی خواهد شد. به همین جهت قبل از هر چیز به شما ثبت نام در یک آموزشگاه زبان آلمانی را توصیه می‌نماییم.
آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل، دارای سابقه بیست و چند ساله در امر آموزش زبان آلمانی است. همچنین دوره تربیت مدرس زبان آلمانی نیز در این شعبه برگزار می‌گردد که در پایان آن می‌توانید در صورت پذیرش در دمو، به عنوان مدرس زبان آلمانی در این آموزشگاه زبان معتبر استخدام گردید.
در ادامه تعدادی از منابع آنلاین زبان آلمانی ارائه گردیده است:
1. Babbel
اگر در مورد یادگیری زبان آلمانی به عنوان یک مبتدی جدی هستید، من Babbel را توصیه می‌کنم. اولا، طراحی ساده و آسان برای شروع دارد، ثانیاً، شما این امکان را دارید از سطحی که مناسب شماست شروع کنید. در نهایت، متوجه خواهید که درس‌ها به خوبی سازماندهی شده و جالب هستند. هر درس اول هر دوره رایگان است، اما توصیه می‌کنم برای استفاده حداکثری از برنامه، آن را به نسخه پولی ارتقا دهید. دوره کامل آلمانی Babbel رایگان را به مدت 7 روز امتحان کنید.
2. Mondly
Mondly از ترکیبی از تکنولوژی روز و روش‌های سنتی و موثر استفاده می‌کند. این یک برنامه عالی برای مبتدیان است تا طعم زبان آلمانی را بچشند و به سرعت مانند یک بومی آلمانی را صحبت کنند. این سیستم به شما درس‌های جدید روزانه، رایگان ارائه می‌دهد. اگر انگلیسی زبان اول شما نیست، Mondly می‌تواند بهترین برنامه برای یادگیری آلمانی باشد.
3. Drops
Drops یک برنامه ساده و در عین حال موثر برای ساخت واژگان آلمانی شما از طریق یک بازی است. کلمات و عبارات آلمانی با یک تصویر همراه هستند، و شما تصمیم می‌گیرید که آیا آن را به خاطر بسپارید یا نیاز به تکرار مجدد دارید.
4. Busuu
10 دقیقه در روز را در Busuu صرف کنید تا مهارت‌های خواندن، شنیدن، صحبت کردن و نوشتن آلمانی خود را بهبود ببخشید. بله، این برنامه همه چیز را حل می‌کند. Busuu دروس تعاملی واژگان و دستور زبان را با صدا و همچنین تمرینات نوشتاری ارائه می‌دهد. Busuu  رایگان است، اما می‌توانید آن را ارتقا دهید تا امکانات دسترسی کامل به برنامه مطالعه شخصی‌شده و تصحیح شدن توسط افراد بومی را داشته باشید.
5. WordDive
این برنامه برای افرادی که می‌خواهند یک مقدمه مبتدی فشرده به آلمانی داشته باشند عالی است. Word Dive توسط معلمان فنلاندی درجه یک ایجاد شده است که یک یا دو چیز در مورد تدریس می‌دانند، بنابراین روش‌ها توسط تحقیقات به روز پشتیبانی می‌شوند.
6. PixWords
وقتی از ادامه مسیر خسته شدید، این را نرم‌افزار را دانلود کنید. این یک برنامه بازی با کلمات است که هنگام املای اسامی مرکب آلمانی شما را متحیر می‌کند.
7. Pimsleur
دوره آلمانی Pimsleur بر روی صدا متمرکز است و می‌تواند در هر مکان و هر زمان انجام شود. دروس اصلی تنها 30 دقیقه طول می‌کشد و می‌توان آن را با فلش کارت دیجیتال و درس خواندن تکمیل کرد. Pimsleur به شما می‌آموزد که چگونه زبان آلمانی خود را به طور شهودی بهبود بخشید، این امر باعث می‌شود که از همان ابتدا آلمانی صحبت کنید.
8. Wunderbla
Wunderbla یک گزینه عالی برای زبان آموزان متوسط یا پیشرفته آلمانی است زیرا دروس بیشتر به زبان آلمانی دارد. شما با مبلغ 21 یورو در ماه درس‌های جالب و متنوعی یاد می‌گیرید که به نظر من منطقی است.
9. Alltagsdeutsch
Alltagsdeutsch که توسط دویچه وله ساخته شده است، یک پادکست زبان آلمانی است که به موضوعات تازه می‌پردازد و در طول مسیر به شما آلمانی می‌آموزد. این بخشی از مجموعه دوره‌های Deutsch Lernen است و می‌توانید از این قسمت‌های کوتاه اما شیرین چیزهای زیادی بیاموزید.
10. Wyzant
برای این که به سمت تسلط آلمانی سوق داده شوید به یک معلم خصوصی نیاز دارید؟ یک معلم آنلاین آلمانی را پیدا کنید که با منطقه زمانی شما مطابقت داشته باشد و وارد یک کلاس درس دیجیتال شوید.