تور خارجی, رپرتاژ خبری

آشنایی با تور های خارجی و اروپایی ایکاتور

 

ایکاتور یکی از شرکت های مسافرتی معتبر داخلی می باشد که در زمینه برگزاری تور های خارجی مختلف نیز فعالیت می کند. یکی از نقاط قوت هلدینگ ایکاتور، تور های خارجی برگزار شده توسط این شرکت از جمله تور های اروپایی ایشان می باشد. شرکت ایکاتور یکی از معتبر ترین مرجع های اخذ این ویزا در داخل ایران می باشد که شما می توانید تمام کار های مربوط به اخذ دریافت ویزای شینگن خود را به ایشان واگذار کنید. به علاوه با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید از انواع تور های خارجی برگزار شده توسط ایکاتور، میزان تمکن مالی مورد نیاز برای آنها، امکانات و خدمات ارائه شده در آنها و … نیز بازدید فرمایید. تور اروپا کشور سوئیس، فرانسه و اسپانیا جز برترین تور های خارجی برگزار شده توسط هلدینگ ایکاتور می باشند که شما می توانید برای ایام نوروز و بهار ۱۴۰۱ در آن ها شرکت نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی طور های فوق می پردازیم.
بررسی تور اروپا سوئیس :
تور اروپا سوئیس امروزه به یکی از تور های پرطرفدار خارجی تبدیل شده است که مورد استقبال بسیاری از گردشـگران و توریستان داخلی قرار می گیرد. کشور سوئیس دارای جاذبه های گردشـگری و پتانسیل های بی نظیری می باشد که برخی از ان ها در تمام دنیا بی رقیب هستند. این کشور زیبا و سرسبز به شکلات های منحصر به فرد و طبیعت بکر و دست نخورده معروف است اما جاذبه های گردشگری متفاوتی مثل شهر هایی با معماری های خاص، اماکن تاریخی و … بسیار زیاد دیگری نیز در این کشور وجود دارد. کشور سوئیس دارای بیش از ۱۵۰ هزار سال قدمت می باشد و اثار اولین تمدن های موجود در آن نیز به بیش از ۵ هزار سال قبل باز میگردد. برخورداری از یک تاریخ غنی باعث شده است که امروزه آثار تاریخی و کهن بسیار قابل توجهی در این کشور وجود داشته باشد. موزه ملی سوئیس یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به آشنایی با تاریخ و تمدن این کشور می باشد. با شرکت در تور اروپا لوکس سوئیس برگزار شده توسط هلدینگ ایکاتور علاوه بر بازدید از جاذبه های تاریخی این کشور می توانید از سایر اماکن گردشگری و توریستی موجود در این کشور نیز بازدید فرمایید.
کشور سوئیس علاوه بر جاذبه های تاریخی بسیار زیبا، دارای مناظر طبیعی فوق العاده ای نیز می باشد. از سری برترین جاذبه های طبیعی موجود در این کشور می توان به آبشار راین، دریاچه زوریخ، روستای هایدی، دریاچه لمان، کوه ماترهورن و … اشاره کرد. آب و هوا کشور سوئیس در فصل بهار برای سفر های توریستی و کوتاه مدت بسیار مناسب است به همین دلیل به شما توصیه می کنیم، کشور سوئیس را به عنوان مقصد تور اروپا بهار ۱۴۰۱ خود انتخاب نمایید.
بررسی تور اروپا فرانسه :
کشور فرانسه یکی از محبوب ترین کشور های اروپایی در بین تمام توریستان  و گردشگران دنیا می باشد. این کشور هر ساله همراه با کشورهایی مثل اسپانیا و … در لیست توریستی ترین نقاط جهان قرار می گیرند. کشور فرانسه دارای شهر های مختلفی می باشد که هر کدام از آنها دارای جاذبه های گردشگری بی شماری می باشند. شهر پاریس، شهر نیس، شهر بوردو، شهر لیون و … همگی جز توریستی ترین نقاط کشور فرانسه می باشند که شما می توانید در تور اروپا کشور فرانسه خود از آنها بازدید فرمایید. مردمان کشور فرانسه دارای آداب و رسوم و فرهنگ های بسیار متنوع و گوناگونی می باشند به همین دلیل سازگار شدن با جو حاکم بر این کشور کار مشکلی برای توریستان نخواهد بود. تور اروپا نوروزی کشور فرانسه یکی از بهترین تور های خارجی برگزار شده در ایام نوروز ۱۴۰۱ می باشد زیرا آب و هوای این کشور در ایام بهار بسیار مناسب می باشد و اماکن و جاذبه های توریستی و تفریحی آن نیز خلوت تر از فصل تابستان می باشند.

کشور فرانسه یک مجموعه ی کامل و بسیار زیبا از تمام جاذبه های توریستی، تاریخی، طبیعی، تفریحی و … می باشد. قلعه چنانسی Chateau de Chenonceau، کلیسای جامع ریمز، قصر فونتن بلو، پل قدیمی پونت دوگارد، کلیسای جامع چارترز، کاخ پاپ، قلعه چمبورد و کاخ ورسای همگی جز محبوب ترین و با شکوه ترین جاذبه های تاریخی کشور فرانسه می باشند که هنگام شرکت در تور اروپا این کشور می توانید از آنها بازدید فرمایید. از سری زیباترین جاذبه های طبیعی کشور فرانسه نیز می توان به دره شامونیکس، تنگه جرج وردون Gorge du Verdon، تفریحگاه ساحلی دز انگلیس Des Anglais، صخره های اترتات، تالاب کامارگ، پیست اسکی وال دی ایسر Val dIsere و … اشاره کرد.

بررسی تور اروپا اسپانیا :
اگر به دنبال سفر به قلب تاریخ قاره اروپا همراه با سواحل و طبیعت زیبا می گردید، تور اروپا کشور اسپانیا یک انتخاب ایده آل برای شما می باشد. اسپانیا هرساله میزبانه توریستان و گردشگران مختلفی از سراسر دنیا می باشد که هر کدام از ایشان دارای سلیقه های مختلفی می باشند. اسپانیا بی شک یکی از بهترین نقاط دنیا از نظر جاذبه های توریستی می باشد که در سال های اخیر سرمایه گذاری بسیار قابل توجهی نیز در صنعت گردشگری داشته است. این کشور برای علاقه مندان به اماکن تاریخی، علاقه مندان به سواحل زیبا و جاذبه های طبیعی، علاقه مندان به ورزش به ویژه فوتبال و … دارای جاذبه ها مختلف و بسیار مهیجی می باشد. شهر مادرید یا همان پایتخت کشور اسپانیا یکی از توریستی ترین نقاط این کشور می باشد که دارای ساختمان های قدیمی متعدد و با معماری های سنتی بسیار زیبایی می باشد. مادرید هم مانند بسیاری از شهر های مشهور و محبوب توریستی قاره اروپا مثل پاریس، ونیز و …دارای خیابان های زیبایی می باشد که قدم زدن در ان ها یکی از کار های مورد علاقه توریستان و گردشگران می باشد.
تور اروپا
با شرکت در تور اروپا کشور اسپانیا می توانید از جاذبه های گردشگری متعدد موجود در این کشور مثل ایبیزا، پارک گوئل، کاستا براوا، جزایر قناری، ساحل کاستا دل سول،‌ کلیسای جامع سانتیاگو ده کامپوستلا، مسجد بزرگ کوردوبا، موزه گوگنهایم، شهرهای سفید اندلس، لاساگرادا فامیلیا، پارک ال رتیرو و … شرکت نمایید. تور اروپا نوروز 1401 یا تور اروپا بهار 1401  با مقصد اسپانیا یکی از بهترین زمان های ممکن برای سفر به این کشور می باشد.