گردشگری و توریسم

آرامشی به ‌یاد ماندنی با اجاره ویلا در متل قو

 

سفر به شمال آنقدر هیجان‌انگیز و شیرین است که بیشتر خانواده‌ها، به‌خصوص ساکنین شهرهای اطراف با پیداکردن هر فرصتی، بار سفر بسته و خود را به آنجا می‌رسانند. اگر شما هم دلتان آرامشی به‌یاد ماندنی می‌خواهد پیشنهادمان اجاره ویلا در متل قو هستش، آرامشی توأم از زیبایی‌های بی‌نظیر دریا و جنگل.


متل قو؛ چشم‌اندازی بی‌نظیر از ساحل دریا و دامنه کوه


متل قو که به «سلمان‌ شهر» هم نامیده می‌شود، شهری است کوچک در استان مازندران که این سال‌ها به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین پاتوق‌ خانواده‌های ایرانی برای گذراندن تعطیلات و برگزاری جشن‌های مختلف تبدیل شده است. شاید مهم‌ترین دلیل این همه محبوبیت، فاصله کوتاه 5 کیلومتری بین ساحل دریا و دامنه کوه باشد. درواقع زمانی‌که وارد متل قو می‌شوید، نزدیکی ساحل زیبای ماسه‌ای با ارتفاعات ییلاقی در دامنه کوه البرز، بیش از هر چیزی شما را جذبِ خود می‌کند. همین چشم‌اندازهای فوق‌العاده بر محبوبیت این شهر شمالی افزوده است و با جمعیت 14 هزار نفری‌اش، در روزهای تعطیل بیش از 200 هزار نفر برای اقامت چندروزه و ثبت لحظاتی خاطره‌انگیز وارد این شهر می‌شوند.


دیدنی ها و تفریحات متل قو


همانطور که گفتیم، متل قو جایی است بسیار دیدنی با مناظر فوق‌العاده ساحلی و جنگلی که اگر یک ‌بار تجربه سفر به آن را داشته باشید، دلتان می‌خواهد از هر فرصتی استفاده کنید و چندروزی را با خانواده و عزیزانتان در این زیباشهرِ آرامش‌بخش، سپری کنید. از معروف‌ترین دیدنی‌های متل قو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
• غار دانیال: از غارهای آبی و رودخانه‌ای در ایران است که در رشته‌کوه البرز قرار دارد. به دلیل بزرگی‌اش لقب دومین غار کشور را به خود اختصاص داده است. هنگام واردشدن به داخل غار، حوضچه‌ای یک متری را مشاهده می‌کنید که عمق آن در صورت واردشدن تا کمرتان است.
• جنگل تیلاکنار: در روستای تیلاکنار جنگلی زیبا با چشم‌اندازی فوق‌العاده قرار دارد که به آن جنگل تیلاکنار می‌گویند. جنگلی کاملا بکر که روخانه و آبشار صخره‌ای آن نظرتان را جلب می‌کند. می‌توانید برای قدم‌زدن در این جنگل زیبا، از مسیرهای پیاده‌روی آن استفاده کنید. اجاره ویلا در متل قو آن هم از نوع ویلای جنگلی، برای شما اگر عاشق زندگی در جنگل، شنیدن صدای پرندگان و گوش‌دادن به آواز باد از لابه‌لای شاخه‌های درختان هستید، مسحورکننده خواهد بود.
• ساحل: ساحل ماسه‌ای یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت و جذابیت متل قوست. ضمن اینکه فاصله بسیار کم آن با کوه هم مزید بر علت است. زمانی‌که اجاره ویلا در متل قو انتخاب شما برای اقامتگاهتان باشد، به راحتی می‌توانید از داخل ویلا شاهد منظره دیدنی دریا و ساحل باشید. سایت اتاقک بهترین ویلاهای ساحلی با منصفانه‌ترین قیمت‌ها را به شما معرفی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های گروهی مثل والیبال، هندبال، فوتبال و… را در ساحل از دست ندهید.
• ورزش‌های آبی: مگر می‌شود به متل قو رفت و ورزش‌های آبی مثل قایق‌سواری، پاراسل، جت اسکی و تفریحات ساحلی مانند موتور چهارچرخ و اسب‌سواری را امتحان نکرد؟ یادتان باشد بعد از اینکه حسابی خوش گذراندید، سری هم به کافی‌شاپ و فروشگاه‌های ساحل بزنید.
• برج قو: هنگام ورود به متل قو، سه برج بزرگ و زیبا را مشاهده می‌کنید که به الماس خاورمیانه شهرت دارند. در این برج‌ها که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شده است، واحدهای تجاری، مسکونی، کافی‌شاپ، رستوران، شهربازی مخصوص کودکان و نوجوانان و پنت هاوس وجود دارد.
زمانی‌که به متل قو می‌روید، حیف است از دیدنی‌های اطراف آن لذت نبرید. هرچند برخی از آن‌ها با فاصله از این شهر زیبای ساحلی قرار دارد، ولی رفتن و تماشای آن‌ها به دلیل مناظر فوق‌العاده جذاب و آب و هوای مطبوعشان، خالی از لطف نیست. روستای اشتوج، امام‌زاده قاسم، دره‌های دوهزار و سه‌هزار، لیر سر، اشکور محله و خانیان برخی از این دیدنی‌های تماشایی است.

بهترین زمان سفر به متل قو


متل قو آنقدر زیباست که در هر روز از سال به آن‌جا بروید، محو مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیر آن ‌شوید. اما معمولا بهترین زمان سفر و اجاره ویلا در متل قو، شش ماه اول سال است. شما می‌توانید از فروردین‌ تا شهریور هر زمانی‌که مساعد بودید، به این شهر زیبای شمالی بروید. البته چندروز اول عید به دلیل ازدحام جمعیت مسافران، نسبت به روزهای دیگر شلوغ‌تر است. در شش ماه دوم و درست پس از تمام‌شدن تابستان، بیشتر کسب‌وکارهایی که در ساحل وجود دارند، به دلایل مختلف مثل دمای هوا و حضور کمتر مسافران، تعطیل می‌شود. هرچند نیازی به نگرانی نیست. اگر در شش ماه دوم می‌توانید به متل قو سفر کنید، سایت اتاقک با ارائه بهترین ویلاها، سفری فوق‌العاده را برایتان رقم خواهد زد.


اجاره ویلا در متل قو


داشتن اقامتگاهی راحت، مناسب و امن مهم‌ترین بخشِ سفر است. اجاره ویلا در متل قو به دلیل ویلاهای زیبا و لوکس با امکاناتی مناسب و قیمت‌هایی متنو و وسوسه‌انگیز گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت شما و عزیزانتان است. در متل قو اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که برای میزبانی از مسافران آماده ارائه خدمات هستند.
• یک تا چند خوابه ساحلی
• دوبلکس
• استخردار
• جنگلی و…
موارد بالا، تنها بخشی از اقامتگاه‌هایی است که با امکانات فوق‌العاده و امنیت تضمین‌شده شما را برای انتخاب محل اقامتتان در چندروزی که به این شهر سفر می‌کنید، شگفت‌زده می‌کند. بنابراین هرگز از جای اقامتتان نگران نباشید. ضمن اینکه در سایت اتاقک می‌توانید تنوعی از ویلاهای اجاره‌ای با بهترین شرایط را مشاهده کنید.


راه دسترسی به متل قو


جالب است بدانید که مساحت متل قو فقط 750 هکتار است و این یعنی یکی از شهرهای شمالی کوچک در کشور ماست. اما جاذبه‌های گردشگری آن در کنار ویلاهای ساحلی و جنگلی لوکس با قیمت‌های متنوع، باعث جلب نظر مسافران و گردشگران شده است. حال اگر شما هم دوست دارید برای گذراندن اوقاتی لذت‌بخش و ثبت خاطراتی به‌یادماندنی برای اجاره ویلا به متل قو بروید، می‌توانید از جاده‌ چالوس، هراز، اتوبان قزوین-رشت یا جاده ساحلی چابکسر گیلان به این شهر بروید.

بهترین سایت اینترنتی اجاره ویلا در متل کو کجاست؟


می‌دانید که بیشترین هزینه در طول سفر مربوط به اقامتگاه است. اینکه بتوانید بدون دردسر، سختی، پرداخت هزینه اضافی و به آسانیِ آب‌ِ خوردن، جایی را برای اقامت چندروزه‌ خود در متل قو پیدا کنید، ممکن است شما را با چالش روبه‌رو می‌کند. اینجاست که سایت اتاقک به عنوان حامی‌ِ واقعی شما به یاریتان می‌آید. کافی است وارد سایت اتاقک شوید، پیشنهادات اجاره ویلا در متل قو را ببینید، امکانات و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و اقامتگاه دلخواهتان را رزرو و اجاره کنید.
• مناسب‌ترین ویلاها با امکاناتی فوق‌العاده و بهترین قیمت به شما پیشنهاد می‌شود.
• خیالتان بابت امنیت مکان اقامت و قیمت‌ها راحت ِراحت است.
• بیش از 16000 اقامتگاه تمیز در سراسر کشور، در حال خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران است.
• کادر پشتیبانیِ برترین سایتِ اجاره ویلا، به صورت تمام وقت و 24 ساعته از ابتدای ورود به سایت تا پایان‌ِ فرایند اجاره ویلا در متل قو کنارتان است.
• رزرو آنی بدون نیاز به تایید میزبان برای شما در اتاقک فراهم است.
• بازگشت وجه طبق قوانین لغو ضمانت، توسط اتاقک تضمین شده است.
• اتاقک پرایم، خیالتان را با ارائه اقامتگاه‌های آنی به همراه بسته بهداشتی راحت می‌کند.