رپرتاژ خبری

زمان دقیق ثبت نام لاتاری ۱۴۰۰

برای دریافت اقامت دائم ایالات متحده آمریکا راه های گوناگونی وجود دارد و اغلب این راه ها نیازمند گذراندن مراحل زیاد و دارای هزینه های بالا است. اداره مهاجرت آمریکا یک برنامه مهاجرتی به صرفه و آسان را برای علاقه مندان مهاجرت به آمریکا در نظر گرفته است و آن برنامه لاتاری نام دارد.
قرعه کشی لاتاری هر سال برگزار می شود و سالانه 55 هزار نفر شانس برنده شدن در این قرعه کشی و مهاجرت به آمریکا را پیدا می کنند. زمان ثبت ‌نام لاتاری1400 مانند سال های گذشته از اوایل ماه اکتبر (مهر ماه 1400) شروع می شود و تا اوایل ماه نوامبر به مدت 33 روز ادامه می یابد و این مدت زمان غیر قابل تمدید خواهد بود. زمان دقیق ثبت نام لاتاری 1400 چند روز قبل از شروع ماه اکتبر اعلام می شود.
متقاضیان می بایست در روزهای ابتدایی ثبت نام اقدام به شرکت در لاتاری کنند و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. پس از ثبت نام در لاتاری 1400 باید حدود شش ماه منتظر باشند تا در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت ماه 1401) اسامی برنده های لاتاری اعلام گردد. در صورت جعل، تقلب و یا نقص در مدارک ثبت نام، نتیجه قرعه کشی برای متقاضی باطل و گرین کارت آمریکا به وی تعلق نخواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش 149000 تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

مدارک و شرایط ثبت نام لاتاری 1400
به منظور ثبت نام در لاتاری 1400 نیازی به مدارک و شرایط خاصی نمی باشد و با مدرک دیپلم یا 2 سال سابقه کار در 5 سال گذشته و با ارائه مدارکی همچون شناسنامه، اطلاعات گذرنامه معتبر و یک قطعه عکس دیجیتال برای لاتاری می توان در این قرعه کشی پرطرفدار شرکت نمود.
کسی که در لاتاری آمریکا برنده می شود در هر ایالتی از این کشور که بخواهد می تواند زندگی کند، به تحصیل و یا به کار بپردازد و از خدمات بیمه بهره مند شود. برنده لاتاری برای ورود به کشور آمریکا به ارائه مدرک زبان نیازی نخواهد داشت.