اماکن دیدنی ایران

ارسال بار و کالا به ترکیه بصورت تخصصی و سریع


قاصدک 24

اثاث کشی و ارسال بار به ترکیه از مواردی است که یک کار تخصصی و دشوار و همواره نگرانی های زیادی را برای اکثر افراد دارد و آن چه که باعث می شود که نگرانی افراد کاهش بیابد بدست آوردن تمام اطلاعات در این زمینه است.

ما در این مقاله به تمام نکات مهم در مورد ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاث به ترکیه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مدارک های مورد نیاز برای ارسال بار به ترکیه

برای باربری به کشور ترکیه یک سری مدارک هستند که مورد نیاز میباشند که شامل کیملیک ، پکینگ لیست ، مدارک هویتی است . در ادامه به معرفی این مدارک می پردازیم

کیملیک : کیملیک که به آن کارت اقامت ترکیه هم گفته می شود ، مهمترین مدرکی است که گمرک ترکیه از شما می خواهد و بدون آن ترخیص اثاث شما کاری سخت، هزینه بر می شود.

پکینگ لیست : برای ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاث به ترکیه باید لیستی به دو زبان ترکی و فارسی تهیه کنید که بشود آن را در گمرک ایران و کشور ترکیه ارائه کرد.

مدارک هویتی : مدارک هویتی شامل کارت ملی ، پاسپورت و شناسنامه می باشد.

این موارد برای ارسال بار به ترکیه و اثاثیه منزل به ترکیه مورد نیاز می باشد و اگر می خواهید اطلاعات بیش تری در مورد این موارد بدست بیاورید با کارشناسان بین المللی الوبار تماس بگیرید.

چه کالاها و بارهایی ارسالشان به ترکیه ممنوع می باشند ؟

یک سری کالاها و بارها هستند که نمی توان آن ها را ارسال کرد چرا که ارسالشان ممنوع می باشد که این بارها و کالاها شامل:

لوازم بهداشتی و آرایشی ، مواد های خوراکی ، سیگار و تنباکو ، سبزیجات و عرقیجات و …

این بارهای و کالاها ورودشان ممنوع می باشند و نمی توان آن ها را ارسال کردو حتی به مقدار کم هم آن ها را در داخل لوازمتان نگذارید و اگر می خواهید برایتان مشکلی پیش نیاید شما می توانید این بارها را از طریق مسافری با خود حمل کنید و با تماس به شرکت بین المللی الوبار می توانید اطلاعات دقیق تری را نسبت به بار و کالاهای ممنوعه بدست بیاورید و کارشناسان الوبار به طور کامل تمام موارد در مورد بار و کالاهای ممنوعه را در جهت ارسال بار به ترکیه توضیح می دهند.

هزینه ارسال بار به ترکیه و هزینه گمرک از تهران چقدر است ؟

هزینه ارسال بار به ترکیه و هزینه گمرک از تهران به روش حمل بستگی دارد روش های باربری به ترکیه می تواند شامل روش زمینی ، هوایی ، دربستی و کنار باری باشد.

هزینه گمرک هم مستقیم به لوازم شما و نظر ارزیاب بستگی دارد مثلا اگر لوازم های منزلتان از برندهای معروف باشد هزینه گمرک بیش تر می شود ولی اگر از برند خاصی نباشد هزینه کمتری را پرداخت می نمایید پس بنابراین نگرانی نداشته باشید.

شرکت الوبار تمام این موارد را هنگام مشاوره در جهت ارسال بار به ترکیه و ارسال اثاثیه به ترکیه به مشتریان خود خواهد گفت و تمام اطلاعات مورد نیاز در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

ارسال بار به ترکیه

بهترین شرکت باربری به ترکیه کدام شرکت می باشد :

اگر به دنبال شرکتی معتبر و مطمئن می گردید که خدمات ارسال بار به ترکیه را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه بدهد پیشنهاد ما باربری بین المللی الوبار می باشد چرا متخصص در زمینه ارسال بار به ترکیه و دیگر شهرهای ترکیه می باشد و تمام خدمات شرکت الوبار به صورت شبانه روزی با تخفیف های بسیار ویژه می باشد.

کارشناسان الوبار به صورت همه روزه آماده خدمات رسانی می باشند و به تمام سوالات مشتریان خود را در جهت ارسال بار به ترکیه پاسخ می دهند و اطلاعات لازم مثل مدارک هایی که برای باربری به ترکیه لازم باشد و یا چه کالاهایی ارسالشان ممنوع می باشد را در اختیارتان قرار می دهد.

یکی از خدماتی که شرکت الوبار برای ارسال بار به ترکیه ارائه می دهد بیمه نامه بین المللی می باشد که ارائه می دهد و تمام بار و اثاث را بیمه می کند تا مشتریان خود هیچ نگرانی نسبت به بارهایشان نداشته باشند.

حمل اثاث به ترکیه

خیلی از افراد بنا به دلایل مختلفی قصد دارند که به کشور ترکیه مهاجرت کنند و می خواهند تمام بار و اثاثشان را ارسال کنند و چون این یک کار تخصصی هست بهتر است به شرکت هایی که متخصص در زمینه حمل اثاث به ترکیه و ارسال بار به ترکیه هستند بسپارید.

الوبار ارسال اثاث به ترکیه در کمترین زمان با ارزانترین قیمت انجام می دهد و اثاثیه منزلتان را سالم تحویلتان می دهد و شما کافی است با خیال راحت منتظر دریافت لوازمتان باشید.

الوبار مشاوره صفر تا صد را به صورت رایگان به مشتریانشان ارائه می دهند و اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و همه موارد را به طور کامل توضیح می دهند.

پشتیبانی صفر تا صد از بارها و اثاث ها توسط شرکت الوبار انجام می شود و با انتخاب الوبار دیگر نگران اثاث منزلتان اصلا نباشید و الوبار با داشتن سال ها تجربه و سابقه در این زمینه متخصص می باشد.

ارسال بار به استانبول

استانبول از شهرهای بزرگ و زیبا ترکیه می باشد که همواره اکثر ایرانیان این شهر را برای مهاجرت انتخاب می کنند و می خواهند در این شهر به زندگی بپردازند.

الوبار به صورت همه روزه خدمات ارسال بار به استانبول را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به همراه تخفیف های بسیار ویژه ارائه می دهد و در کمترین زمان بار و اثاثتان را ارسال می کند.

شرکت بین المللی الوبار ارسال بار به استانبول و ارسال بار به ترکیه را به دو روش زمینی و هوایی انجام می دهد ولی به دلیل قیمت کمتر اکثر افراد روش زمینی را انتخاب می کنند

شرکت بین المللی الوبار خدمات باربری به استانبول را در سریع ترین زمان به صورت دربستی حمل می کند و خدمات الوبار هم به صورت دربستی و هم به صورت خرده بار کنار باری می باشد.

ارسال بار به ترکیه

نتیجه گیری :

شرکت بین المللی الوبار خدمات خود در جهت ارسال بار به ترکیه را به صورت همه روزه با کمترین هزینه ارائه می دهد و از شرکت های معتبر بین المللی می باشد که سال ها تجربه و سابقه درخشان در این زمینه دارد و خدمات خود را با تخفیف های بسیار ویژه ارائه می دهد.

الوبار ارسال بار به ترکیه را به صورت دربستی ، کنار باری و خرده بار می باشد و در کمترین زمان به صورت صحیح و سالم به دستتان می رساند و پشتیبانی صفر تا صد بارهایتان را بر عهده می گیرد.

می توانید با شرکت بین المللی تماس بگیرید و کارشناسان متخصص الوبار به صورت همه روزه پاسخگو مشتریان در جهت ارسال بار به ترکیه می باشند.

شماره تماس : 02140333723

https://aloobar.net وبسایت