اماکن دیدنی ایران

راه‌اندازی صنعت گردشگری هوایی در لرستان

ایسنا:محمد خاکی با اشاره به ظرفیت لرستان در زمینه ایجاد صنعت گردشگری هوایی، اظهار کرد: تاکنون جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده و از فعالان حوزه گردشگری و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این بخش دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به انجام مطالعات تخصصی در قالب کمیسیون گردشگری استان، عنوان کرد: تاکنون طرح توجیهی راه‌اندازی صنعت گردشگری هوایی در استان تهیه و ارائه شده است.

خاکی ادامه داد: دنبال جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری هوایی در لرستان هستیم که از این طریق بتوانیم گامی مؤثر جهت ارتقاء اقتصاد استان برداریم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان بیان کرد: لرستان در حوزه گردشگری مزیت‌های بسیار خوبی دارد و راه‌اندازی صنعت گردشگری هوایی در استان می‌تواند آینده خوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز این صنعت، تصریح کرد: سرمایه‌گذار جایی می‌رود که زیرساخت‌ها فراهم باشد، لذا ما باید ابتدا تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز این صنعت گردشگری را فراهم کنیم.

خاکی با تأکید بر اهمیت امنیت پروازهای هوایی، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در نقاطی با طبیعت زیبای استان و بر طبق مقررات این طرح را در لرستان راه‌اندازی کنیم.