اماکن دیدنی ایران

خرید قلمزنی روی مس اصفهان را با ما تجربه کنید


قاصدک 24

قلمزنی (قلم زنی) طبق تعاریف اساتید و هنرمندان صنایع دستی ایران به کنده کاری و ایجاد طرح و نقوش تزئینی بر روی فلزات طلا، نقره، برنج، مس و غیره گفته می شود.

قلمزنی از شاهکارهای هنر فلزکاری و صنایع دستی ایران

از هزاران سال پیش تاکنون، ماندگاری بسیار بالای ظروف قلمزنی تولید شده توسط هنرمندان با ذوق و زیبایی منحصربفرد، باعث شده تا این اندازه محبوبیت و فروش زیادی پیدا کنند و علاوه بر اصفهان در شهرهای مثل اراک، تبریز و شیراز هم به طور حرفه ای فعال باشد. هنر قلمزنی در طول دوره های مختلف تاریخی، نوسانات زیادی داشته با این حال امروزه یکی از صنایع دستی پرطرفدار و محبوب کشور به حساب می آید. معمولا هر کدام از شهرهای ایرانی قلمزنی را با سبک و شیوه خاص خود انجام می دهند. به عنوان مثال قلمزنی اصفهان با کمک ضربات چکش بر روی قلم است در حالی که در سبک تبریزی، از قلم مخصوص و فشار دست برای کنده کاری طرح و نقوش استفاده می گردد. سبک های مختلفی در قلمزنی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند مثل ریزه کاری (سبک خاص هنرمندان اصفهانی)، برجسته کاری یا سه بُعدی، عکسی، نیمه برجسته یا منبت، مشبک و قلم گیری.

فروشگاه قلم زنی اصفهان ارائه کننده انواع ظروف قلمزنی شامل : گلدان قلمزنی،بشقاب قلمزنی،شیرینی خوری قلمزنی،سنگاب قلمزنی،بلونی قلمزنی،تابلو قلمزنی،تنگ قلمزنی،آجیل خوری قلمزنی،کشکول قلمزنی،کاسه قلمزنی،لاله قلمزنی،شمعدان قلمزنی،میوه خوری قلمزنی،سرویس چای خوری قلمزنی،گز خوری قلمزنی،قندان قلمزنی،ظروف قلمزنی برجسته و ظروف قلمزنی جنده کاری می باشد.خرید قلم زنی اصفهان براحتی از سایت و اپلیکیشن صنایع دستی اصفهان امکان پذیر است.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان – بازار مینا    bazaremina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512   – 03134651271

خرید قلمزنی به خاطر تلاش زیادی که یک هنرمند حتی تا چندین ساعت بر روی آن انجام می دهد تا نقوشی زیبا و بی نظیر روی آن شکل بگیرد، ارزش هنری بسیار زیادی پیدا کرده است.اصالت طرح ها و قیمت محصولات برای خرید قلمزنی با امضای استاد کار و ظرافت محصول رابطه مستقیمی دارد. تا چندین سال پیش از ظروف قلمزنی فقط برای تزئین منازل به شکل دکوری یا نهایتا تزئین محل کار مرتبط با صنایع دستی استفاده می شد. امروزه مشتریان ظروف قلمزنی از خانم های خانه دار برای مصارف شخصی به سازمان و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی کشور برای اهداف بازاریابی و جذب مشتری گسترش پیدا کرده است. فروشگاه بازار مینا به عنوان بزرگترین و معتبرترین مرکز عرضه و فروش ظروف قلمزنی انتخاب بسیاری از این سازمان های کشور می باشد. پرفروش ترین محصولات قلمزنی، قاب قلمزنی، سماور قلمزنی، تابلو قلمزنی و پلاک قلم زنی، بشقاب قلمزنی، سینی قلمزنی و گلدان قلمزنی هستند. خرید قلمزنی هم به صورت تکی و هم به شکل عمده برای سازمان و ارگان های مختلف کشور امکان پذیر است. قیمت ظروف قلمزنی در سایت بازار مینا با یکدیگر متفاوت است و حتی امکان دارد دو ظرف با ظاهر مشابه قیمت متفاوتی داشته باشند چون بستگی به عوامل مختلف دارد. به عنوان مثال ظروف نقره قلم زنی شده قیمت بالاتری نسبت به ظروف مسی قلم زنی شده دارند. نقوش سه بعدی یا برجسته نسبت به نوع نیمه برجسته قیمت بالاتری دارند و اگر مشتریان مایل باشند تا چهره یا پرتره شخص خاصی را بر روی ظروف داشته باشند قیمت آن به مراتب بالاتر می رود.

قلمزنی

قلمزنی روی مس از کارهای جدید و تازه قلمزنی صنایع دستی است تا کسانی که توان خرید ظروف قلمزنی نقره را ندارند از داشتن چنین ظروف با ارزش و زیبایی محروم نباشند. قلمزنی روی مس در اصفهان با ورقه ضخیم و بسیار با کیفیت انجام می شود که نتیجه آن تولید ظروفی است که نگاه کردن به آنها حس بسیار خوبی منتقل می کند. قلمزنی روی مس دارای تنوع بالایی در طرح و نقش های مختلف از انواع باستانی و تاریخی تا اسلیمی و ختایی و آیات قرآن و احادیث می باشد. قلم زنی بر روی مس در سبک های مختلف انجام می شود تا سلیقه های مختلف را پوشش دهد. اهالی هنر و اساتید قلمزنی، کار بر روی فلز مس را مناسبتر و بهتر می دانند چون به طور کلی فلز مس خاصیت چکش خواری بهتری دارد و موقع کندن طرح و نقوش، جلوه بسیار بهتری به نمایش می گذارد. به همین دلیل فلز مس در هنرهای دیگری مثل میناکاری، فیروزه کوبی، مس و پرداز و غیره نیز استفاده می شود. ظروف شناسنامه دار که امضای اساتید معروف قلمزنی مثل قاسمی، الیاسی و غیره را دارند قیمت بیشتری هم خواهند داشت. توجه داشته باشید که تمامی ظروف قلمزنی بازار مینا کار دست بوده و ظروف بی کیفیت پرسی به فروش نمی رسند.

قلمزنی

هدایای تبلیغاتی قلمزنی به عنوان نمونه جدید هدایای سازمانی و ارگانی در کنار هدایای تبلیغاتی میناکاری فروش بسیار بالایی دارد. سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور در مواردی که به دنبال تهیه هدایای تبلیغاتی نفیس صنایع دستی باشند و ماندگاری و دوام بسیار بالا و کنده کاری های سفارشی برای نقوش مدنظر آنها باشد از هدایای تبلیغاتی قلمزنی خرید می کنند. در خرید عمده ظروف قلمزنی شده علاوه بر دریافت تخفیف های ویژه امکان سفارشی سازی محصول مثل کنده کاری چهره اشخاص یا پرتره آنها نیز وجود دارد. هدایای تبلیغاتی را می توان برای تجلیل از کارمندان و پرسنل نمونه، مناسبت ها و جلسات کاری، حفظ مشتریان وفادار و تقدیر از آنها، تکریم افراد برگزیده مسابقات، جشنواره ها یا همایش های مختلف و غیره استفاده نمود. هدایای تبلیغاتی قلمزنی بسته بندی بسیار شیک و زیبایی دارند که جلوه ظروف قلم زنی را چندین برابر می کند. همچنین می توان به درخواست مشتریان بسته بندی این هدایا را سفارشی سازی کرد. فروشگاه بازار مینا در زمینه خرید قلمزنی برای مصارف شخصی یا اهداف سازمانی آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان و فروش تمامی انواع ظروف قلمزنی با بهترین قیمت می باشد. قلمزنی از شاخه های هنر فلزکاری با قدمت چند هزار ساله است که تا به امروز توسط هنرمندان ایرانی ادامه پیدا کرده است. قلمزنی روی مس با کیفیت بسیار زیبا و جلوه بسیار عالی طرح و نقوش بر روی آن نسبت به قلمزنی نقره قیمت بسیار مناسبتری دارد و از همان میزان ماندگاری و دوام برخوردار می باشد.قلمزنی روی مس اعلا با قیمت مناسب از سایت فروشگاه صنایع دستی اصفهان در دسترس مشتریان سراسر کشور است.

بازار مینا   bazaremina.ir