اماکن دیدنی ایران

معرفی بهترین و امن‌ترین تفریحات برای کودکان در جزیره کیش


قاصدک 24

جزیره کیش مقصدی پر طرفدار و جذاب برای بسیاری از گردشگران ایرانی محسوب می‌شود که در تمامی فصل‌ها میزبان مسافرانی از سراسر ایران است.

مراکز و تفریحات کیش به حدی زیاد هستند که هیچوقت از رفتن به این جزیره زیبا خسته نخواهید شد و به راحتی با خرید پرواز تهران کیش در هر موقع از سال می‌توانید به همراه خانواده خود به این جزیره سفر کنید.

یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلاتی که خیلی از گردشگران در سفر به کیش با آن روبرو هستند این است که چگونه به همراه کودکان به این جزیره سفر کنند تا هم کودکانشان از سفر لذت ببرند و تجربه های لذت‌بخش کسب کنند و هم بزرگسالان و بقیه‌ی افراد خانواده از امکانات تفریحی جزیره نهایت استفاده را ببرند. ممکن است در نگاه اول این موضوع به نظر شما کمی پیچیده باشد اما نگران نباشید، این جزیره برای تمامی سنین و سلیقه‌ها از امکانات تفریحی و گردشگری مناسبی برخوردار است و ما در اینجا می‌خواهیم به چند نمونه از تفریحاتی که بسیار مناسب کودکان است و حتی ممکن است برای خودتان هم جذاب باشد بپردازیم.

شهربازی هایلند مکانی برای تفریح و شادی کودکان

یکی از محبوب ترین مجموعه‌های تفریحی، شهربازی هایلند کیش است که برای تمام سنین از‌کودکان و نوجوانان تا بزرگسالان مناسب است و دستگاه‌ های بازی متنوع، مدرن و پیشرفته ای دارد که باعث می‌شود هیجان و شادی را برای شما و اعضای خانواد‌ه‌تان به ارمغان بیاورد. اگر می‌خواهید برای کودکان خود در کیش به دنبال تفریح باشد یکی از بهترین گزینه ها شهربازی هایلند است. در این مجموعه فضایی به عنوان شهربازی سرپوشیده با تفریحات متنوعی در نظر گرفته شده است که برای کودکان جذابیت بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که با وجود مدیریت و پرسنل خوب مجموعه هایلند، شما حتی می توانید کودکانتان را به آن ها سپرده و با خیال راحت به خرید و یا برنامه های دیگرتان بپردازید. تعدادی از بازی‌های مناسب کودکان در این شهربازی به شرح زیر است:

  • سافت پلی، چرخ و فلک و وسایل فکری ویژه کودکان
  • دستگاه بازی های مناسب برای کودکان به همراه جایزه
  • دستگاه های بازی های رایانه ای جایزه دار
  • ماشین های کوبنده
  • راه رفتن روی آب با رینگ بال
  • شبیه ساز تیراندازی
  • پلی استیشن
  • ترامپولین کودک
  • سینما هفت بعدی

ماسه بازی در پارک ماسه کیش

یکی از بهترین و ارزان‌ترین تفریحات برای کودکان‌تان ماسه بازی است. پارک بازی ماسه در کیش و میدان مرجان واقع شده است و به شما این فرصت را می‌دهد تا فرزندان دلبندتان را به این فضا برده و به آن ‌ها اجازه دهید از امکانات و بازی‌های آن جا بهره ببرند. جالب است بدانید ماسه بازی یکی از شیوه های طبیعی یادگیری است. کودک از راه ماسه بازی تجربه آزمایش و کسب نتیجه می‌کند، ماسه ‌بازی درکودک قدرت ابداع، ابتکار و تمرکز را پرورش می‌دهد و او را درکشف رابطه میان آن چه پیرامون اوست یاری می‌دهد.

پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان کیش

جزیره کیش

یکی از جاذبه‌های پرطرفدار و جذاب برای خانواده ها در کیش، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و خزندگان آن است. این پارک در جنوب شرقی جزیره قرار دارد و علاوه بر بخش دلفین‌ها، قسمت‌های هیجان انگیزی و جذاب دیگری مثل باغ پرندگان، آکواریوم با گونه‌های دریایی متفاوت و فراوان، تونل خزندگان، گونه‌های گیاهی خاص و دیدنی و … را در خود جای داده است. مسلما بازدید از این حیوانات و تماشای آن‌ها از نزدیک و ارتباط با آن ها برای کودکان بسیار جذاب و حتی مفید است. پس در سفر خود به جزیره کیش اگر کودک به همراه دارید حتما از این پارک بازدید کنید.

سفر به دنیای زیر آب با کشتی آکواریوم کیش

سواری بر کشتی آکواریوم یا کشتی کف شیشه ای یا قایق با پنجره ها و کف شیشه ای از جذاب ترین تفریحات گردشگران در جزیره تفریحی کیش است. بسیاری از کسانی که با تهیه بلیط هواپیما به کیش می‌روند به همراه خانواده خود به این تفریح نیز می‌پردازند. همانطور که گفتیم کشتی آکواریم یک تفریح سرگرم کننده است که می‌توان آن را با خانواده و دوستان تجربه کرد. در این کشتی کف و پنجره ها از جنس شیشه های مستحکم ساخته شده است به گونه ای که‌ می‌توانید تا عمقی حدود دو و نیم متر زیر دریا بروید و از درون کشتی، انواع آبزیان، مانند گونه های مختلف ماهی، مرجان ها، لاک‌پشت ها، ستاره دریایی و دنیای زیر آب را ببینید. مطمئنن این تفریح یکی از مورد علاقه‌ترین بخش های سفر برای کودکان می‌شود. جذابیتی که جانوران دریایی و ماهی ها برای بچه ها دارند، بسیاری از کودکان را خوشحال می‌کند.

خانه کودک در مجموعه سافاری کیش محلی برای نگهداری کودکان

در مجموعه پارس سافاری کیش، بازی های زیادی برای کودکان و خانواده ها وجود دارد و این مجموعه آن ‌قدر بزرگ است که هر بازی پر هیجانی و یا آرامی را در آن می‌توانید تجربه کنید. تعدادی از این بازی‌ها شامل استوانه جادویی، بانجی ترامپولین، شتر سواری، موتور atv و … که در بسیاری از موارد بسیاری از کودکان هم می‌توانند از این تفریحات به همراه خانواده استفاده کنند و خوش بگذرانند. البته بعضی از بخش‌ها و بازی‌های مجموعه سافاری برای کودکان مناسب نیست و به منظور حل این مشکل خانه کودک آفتابگردان کیش در مجموعه سافاری احداث گردیده‌است تا زمانی که بزرگسالان قصد استفاده از تفریحات مجموعه را داشتند بتوانند با خیال راحت کودکان خود را به این مرکز مجهز بسپارند. این خانه بازی کودک با مربیان مجرب و حرفه ای محلی برای نگهداری از کودکان است و در این خانه مربیان با کودکان به بازی و تفریح مشغول می‌شوند. در نتیجه مجموعه پارس سافاری کیش یکی از مکانهایی است که تفریحات کیش را می‌توان به صورت گروهی انجام داد و اگر کودک همراه خود دارید با خیال راحت می‌توانید سافاری کیش را برای تفریح انتخاب کنید.

اوشن پارک مکانی هیجان‌انگیز برای کودکان

پارک آبی جزیره کیش

پارک آبی اوشن بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که یکی از هیجان‌انگیز ترین و بهترین تفریحات کیش محسوب می‌شود. تم پارک آبی به صورت رنگارنگ و فانتزی است که در قالب اشکال کارتونی ساخته شده است و به همین دلیل برای تمامی سنین مخصوصا کودکان می‌تواند خیلی جذاب باشد. سرسره، سواری‌ها و رایدهای مختلف پارک آبی اوشن موجب شده‌اند که تمامی گردشگران با هر سلیقه‌ای بتوانند در این پارک آبی لذت ببرد. برخی رایدها یا سواری‌های آن مهیج و دلهره‌آور هستند و برای کسانی که به دنبال افزایش آدرنالین خود هستند مناسب است و برخی دیگر آرام اند و برخی دیگر تلفیقی از این دو هستند. قسمت هایی از این پارک وجود دارد که برای فرزندانتان بسیار مناسب است و از امنیت کافی هم برخوردار است. بنابراین کودکان نیز در این پارک می توانند از بازی های آبی مخصوص خود که بسیار هیجان انگیز است، بهره مند شوند خاطره بسیار لذت‌بخشی در ذهنشان ثبت شود.

بازی کردن در سواحل تمیز جزیره کیش

یکی از بهترین تفریحات در جزیره کیش قدم زدن در سواحل آن و بازی و ماجراجویی به همراه کودکان است. راه های زیادی وجود دارد که بتوانید کودکانتان را در سواحل سرگرم کنید و باعث شوید آن ها از سفری که دارند بسیار لذت ببرند. شما می‌توانید به همراه فرزندتان به شن بازی در ساحل بپردازید و به او مهارت پرورش خلاقیت را بدین وسیله آموزش دهید و یا می‌توانید در ساحل به دنبال صدف و اجسام زیبا باشد و با آن ها، احجامی که با شن ساخته‌اید را تزئین و زیباتر کنید. بازی با شن های نزدیکتر به دریا و ترکیب شن و آب می‌تواند حس فوق‌العاده‌ای را برای کودکان به وجود بیاورد. نکته بسیار مهم این است که در هنگام بازی کودکان در ساحل به هیچ عنوان آن ها را تنها نگذارید و همیشه مراقب آن ها باشید.

این‌ها مجموعه‌ای از تفریحات متنوع جزیره کیش هستند که می‌تواند برای خانواده‌هایی که با خرید بلیط لحظه آخری از safarmarket.com/flights/last-second به کیش سفر می‌کنند، جذاب باشد.