گردشگری و توریسم

۴۵ میلیارد ریال برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا اختصاص یافته است

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در مراسم اهدای ۵۱ دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند استان، افزود: امروز در سایه مواسات و همدلی است که می‌توان مشکلات را حل کرد و دشمنان را ناامید ساخت.

وی گفت: در شرایط سخت و حساس کنونی با ساده ترین کمک‌ها می‌توانیم حماسه‌ای از انسانیت و اخلاق، خلق کنیم و برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا گام‌های بلندی را برداریم.

این مسوول با اشاره به وجود ۱۳ هزار دانش آموز کم برخوردار نیازمند به تبلت در استان، افزود: تاکنون با همکاری دستگاه‌های مختلف ۷۸۰ تبلت تهیه شده که از این تعداد ۱۲۰ تبلت با کمک مشترک بین انجمن حمایت از زندانیان و کمیته امداد به دانش آموزان کم برخوردار دارای شرایط خاص تحویل داده شده است.

استاندار قزوین ادامه داد: با ظرفیت بسیار بالایی که خیّران استان قزوین دارند، انتظار می‌رود هیچ دانش آموزی برای استفاده از کلاس‌های درس مجازی با مشکل نداشتن گوشی تلفن همراه مناسب یا تبلت مواجه نشود.

در ادامه این مراسم، استاندار قزوین مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید تبلت برای دانش آموزان خانواده‌های بی بضاعت هدیه کرد و همچنین دستور پرداخت سه میلیارد ریال وام کم بهره از محل صندوق کارآفرینی را برای خرید تبلت صادر نمود.