گردشگری و توریسم

داداش زاده: پرسپولیس در بهترین شرایط خود است

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با ایرنا، در خصوص وضعیت پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: زمانی وقتی تیمی از غرب آسیا به فینال می رفت چندماه در استراحت بود و بعد باید با نماینده شرق بازی می‌کرد اما الان پرسپولیس در بهترین شرایط خود است و می تواند قهرمان آسیا شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این مدت چند بازی در لیگ انجام داده و تیم‌های شرق را هم به خوبی آنالیز کرده است. هر چند تنها نقطه تاریک مساله عدم برگزاری دیدار با نساجی و ذوب‌آهن است که اجازه نداد پرسپولیس پیش از فینال دو بازی جدی و مهم را انجام بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: از طرفی با توجه به شرایط کرونایی لغو بازی با نساجی و ذوب‌آهن بد نبود اما انجام ندادن بازی رسمی قبل از فینال می‌تواند به ضرر ما تمام شود.

داداش زاده افزود: پرسپولیس اگر خدایی نکرده نتواند به قهرمانی برسد، برای تکرار این موفقیت و رسیدن به فینال آسیا در سال‌های بعد کار دشواری خواهد داشت به همین دلیل به طور حتم بازیکنان و کادر فنی تمام توان خود را در زمین می‌گذارند تا بتوانند به قهرمانی در آسیا برسند و یک افتخار بزرگ را به دست بیاورد.

وی درباره شرایط خط حمله پرسپولیس هم گفت: با وجود محرومیت آل‌کثیر، امیری و پهلوان اما ما دو بازیکن جوان و با انگیزه را داریم که می‌توانند در خط حمله به ما کمک کنند. عبدی و رمضانی با اتکا به نیروی جوانی خود و البته تفکرات یحیی می توانند گره گشای پرسپولیس باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای قهرمانی در آسیا عنوان کرد: همه چیز ۵۰- ۵۰ است اما می‌دانم که بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود به زمین می‌روند. ما اگر بتوانیم کمی بسته بازی کنیم و سیاست اول ما گل نخوردن و بعد گل زدن باشد، می‌توانیم به قهرمانی در آسیا برسیم. دوندگی بازیکنان در فینال باید دو برابر باشد و البته از روی ضربات ایستگاهی و کرنر باید بیشترین استفاده را برد.