گردشگری و توریسم

۷۰۰ دانش‌آموز نیازمند مراغه‌ای چشم انتظار تامین نیاز آموزش مجازی

اکبر ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز نیازمند زیرپوشش خدمات این نهاد بوده و از این تعداد، حدود ۷۰۰ دانش آموز نیاز l مند تبلت هستند تا از آموزش های مجازی عقب نمانند.

وی ادامه داد: با توجه به عدم توانایی مالی و وضعیت اقتصادی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد در این شهرستان، از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون گام های مناسبی برای کاهش نیازهای آموزش مجازی دانش آموزان نیازمند برداشته شده است.

وی اضافه کرد: برای این منظور و با حمایت خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تاکنون ۲۰۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند تامین و در اختیار آنان قرار داده شده است.

وی گفت: در این راستا، ۱۰۰ دستگاه تبلت توسط خیران و ۱۰۰ دستگاه نیز توسط مرکز نیکوکاری احسان آموزش و پرورش این شهرستان جمع آوری و تحویل شده است.

وی افزود: براساس برآوردهای کارشناسی ارزش این تبلت های اهدایی بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به همت خیران تامین شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه آماده دریافت کمک های مردم خیراندیش و نیکوکار این شهرستان برای تامین نیازهای آموزشی دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جاری است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

۷۴۸۷