گردشگری و توریسم

استاندار آذربایجان‌غربی: دانشجویان پیشرو امیدآفرینی در جامعه هستند

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جمع نمایندگان تشکل های دانشجویی، روسای دانشگاه‌ها و فرماندهان بسیج با اشاره به نقش کلیدی دانشگاه در توسعه کشور، اظهار داشت: دانشجویان با حفظ روحیه پرسشگری با اطلاعات کافی می‌توانند در حل مشکلات کمک حال دولت باشند.

وی فرهنگ را زیربنای اساسی جامعه دانست و افزود: برای تقویت فعالیت های فرهنگی در محیط دانشگاه باید بیش از پیش کار کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه و دانشجو بیان کرد: دانشجویان در شرایط تحریم با دستاوردهای علمی خود، کمک شایانی به کشور کرده‌اند که این روند باید با قدرت ادامه یابد.

شهریاری با اشاره به تاثیر تحریم و کرونا بر اقتصاد کشور و ایجاد برخی نارضایتی‌های عمومی گفت: سمپاشی شبکه‌های معاند برای تزریق ناامیدی در جامعه باعث شد تا برنامه‌های تدوین شده دولت برای افزایش رفاه در کشور به طور کامل تحقق نیابد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از رشد علمی کشور واهمه دارد، اظهار داشت: به شهادت رساندن محسن فخری‌زاده نیز در همین راستا بوده است.

استاندار آذربایجان‌غربی استقامت مردم را عامل اساسی شکست دشمن در سیاست‌های ضد ایرانی عنوان کرد و افزود: مردم با استقامت خود مانع تحقق اهداف دشمن شده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم های دشمن از سال قبل و نیمه اول امسال شدید ترین مشکلات را در بحث اقتصاد برای کشور ایجاد کرده، گفت: با یاری مردم این گردنه حساس را با موفقیت و سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

در این جلسه نمایندگان تشکل‌‍‌های دانشجویی به بیان نظرات خود پرداختند.

فردا، یکشنبه ۱۶ آذر و روز دانشجو است.