گردشگری و توریسم

فخری: سیاست کمیته ملی المپیک همواره تنش زدایی و دوری از حاشیه بوده است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ طی نشستی که ظهر روز گذشته(پنجشنبه) در محل کمیته ملی المپیک با حضور  علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، حسنی خو عضو هیات رئیسه فدراسیون، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد؛ قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ با فدراسیون تیراندازی پس ازچند ماه وقفه به امضا رسید.

پیمان فخری در این خصوص گفت: از بدو حضور رضا صالحی امیری در راس کمیته ملی المپیک؛ سیاست تنش زدایی و دوری از حاشیه و ایجاد تفاهم ‌و همدلی در تمامی ارکان ورزش در دستور کار کمیته قرار گرفت که اقدام چند ماهه اخیر برای رفع سوتفاهم در موضوع سرمربی تیم ملی تفنگ نیز در همین راستا پیگیری شد.

وی ادامه داد: طی یکی دو ماه گذشته چندین نشست و با حضور صالحی امیری، نصراله سجادی، علی علینژاد، خانم طاهریان و فرهادی زاد و نمایندگانی از وزارت ورزش برای حل سوتفاهم ایجاد شده در راس تیم ملی تفنگ با فدراسیون برگزار شد که خوشبختانه امروز و در نشستی که در محل مرکز نظارت بر تیم‌های ملی برگزار شد این موضوع ختم بخیر شد و قرارداد سرمربی تیم ملی تفنگ به امضا رسید.

فخری یادآور شد: به نمایندگی از کمیته از بزرگمنشی علی دادگر و همچنین همراهی و مساعدت الهام هاشمی برای تصمیماتی که امروز گرفته شد تا اردوی این تیم از روز شنبه و برای حضوری قدرتمند در المپیک توکیو آغاز شود تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با همراهی وزارت ورزش و فدراسیون ها، کاروان ورزشی کشورمان در المپیک پیش رو به نتایجی مناسب و درخشان دست یابد.