گردشگری و توریسم

فرماندار تالش: محدودیت تردد خودروهای شخصی اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین شاهکویی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری تالش گفت: از چهارشنبه ۱۲ آذر فقط خودروهای امدادی، اورژانسی و ویژه خدماتی حق تردد دارند و خودروهای شخصی باید برای ساعات ممنوع، برگه تردد دریافت کنند و در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.  
وی افزود: حضور کارکنان در ادارات خدماتی و ضروری، با تشخیص بالاترین مقام شهرستان به صورت یک دوم و حضور کارکنان در سایر دستگاه ها به تعداد یک سوم خواهد بود.
وی ادامه داد: برای قطع زنجیره شیوع کرونا نیازمند اراده مردم در رعایت بهداشت فردی و گروهی هستیم و در غیر اینصورت محدودیت ها بعد از ۱۴ آذر نیز ادامه خواهد داشت. 
فرماندار تالش گفت: از چهارشنبه ۱۲ آذر ماموریت های اداری غیر فوری لغو و برگزاری جلسات در فصای بسته با حضور ۱۵ نفر خواهد بود و مردم از حضور در تجمعات، عروسی، عزا، دورهمی های خانوادگی و مکان های پرجمعیت خودداری کنند.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.