گردشگری و توریسم

شال و کلاه نساجی برای برد خانگی برابر نفت مسجد سلیمان

به گزارش ایرنا ، وحید فاضلی دوشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با نفت مسجد سلیمان در قائمشهر گفت : تیم ما در سه بازی گذشته اسیر اشتباهات داروی شد و حداقل سه امتیاز را از دست داد ، ولی اگر در بازی فردا ۱۱ آبان باز هم اشتباهات داروی به ضرر تیم ما تمام نشود ، برنامه ما برد در برابر نفت مسجد سلیمان و کسب سه امتیاز حساس این بازی برای تثبیت جایگاهمان در جدول است.
وی افزود : بازیکنان ما در آمادگی کامل به سر می برند و مشکل خاصی نداریم. با آمادگی و انگیزه در برابر تیم مهمان در زمین خانگی حاضر می شویم و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه دلخواه و هدف از پیش تعیین شده برسیم.
سرمربی نساجی مازندران اظهار داشت : تیم نفت مسجد سلیمان نیز یکی از تیم های جوان و با انگیزه ای است که بازی خوبی از خود در هفته های اخیر نشان داده است ، ولی ما در نساجی مازندران  با حمایت هوادارانمان که بازی را از منزل به دلیل ویروس کرونا تماشا می کنند، برای برد داخل زمین خانگی خواهیم شد.
فاضلی در مورد داوری بازی هفته چهارم تیمش برابر نفت مسجد سلیمان که بر عهده روح الله شریفی گذاشته شد ، گفت : همیشه قدردان زحمات داوران بوده ام و با وجود این که در چند بازی گذشته سوت داروی به ضرر ما تمام شد، ولی با این حال از تمام داوران زحمت کش قدردانی می کنم .
وی اضافه کرد : پیشدواری در مورد قضاوت داوران پیش از این دیدار ندارم، ولی امیدوارم که فردا نیز روز خوب برای تیم ما باشد و ما با برد از زمین خارج شویم
نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران فردا سه شنبه یازدهم آذر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر است.
نساجی از سه بازی گذشته در لیگ برتر با چهار امتیاز در رده هفتم و نفت مسجد سلیمان با همین تعداد  بازی و سه امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.