گردشگری و توریسم

آژیر خطر در اردوی رئال / شکست دوباره در لالیگا

به گزارش ایرنا؛ بامداد یکشنبه از هفته یازدهم لیگ باشگاه‌های اسپانیا، رئال‌مادرید میزبان آلاوس بود و در ادامه ناکامی‌های اخیر خود در لالیگا با حساب دو بر یک شکست خورد. این سومین باخت رئال در فصل جاری لالیگا بود.

رئال در این دیدار، «سرخیو راموس» و «کریم بنزما» را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

در همان دقیقه چهارم توپ به دست «ناچو» مدافع رئال برخورد کرد تا داور نقظه پنالتی را به سود میهمان نشان دهد. «لوکاس پرز» پشت توپ ایستاد و گل نخست بازی را به نام خود ثبت کرد.

پس از این گل بازیکنان رئال سراسر حمله شده و آلاوسی‌ها نیز ضمن اتخاذ روشی تدافعی در ضدحملات بسیار خطرناک بودند.

در دقیقه ۲۵ «لوکاس پرز» در موقعیت عالی با «تیبو کورتوآ» تک به تک شد اما نتوانست گلزنی کند.

سپس «ادن هازارد» ستاره بلژیکی تیم رئال که پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی مادریدی‌ها بازگشته بود، دوباره مصدوم شد و جای خود را به «رودریگو» داد.

در دقیقه ۳۵ «تونی کروس» در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان آلاوس نتوانست گلزنی کند و «پاچکو» در دو مرحله ضربات او را مهار کرد.

در دقایقی باقی مانده نیمه نخست،  رئالی‌ها با ارسال‌های متعدد سعی بر جبران داشته که موفق نبودند. هرچند در دو نوبت ضربات سر «ماریانو دیاز» خطرناک بود.

در ابتدای نیمه دوم، کورتوآ با اشتباهی عجیب توپ را به «ژوسلو» بازیکن آلاوس پاس داد تا او به راحتی گل دوم تیمش را به ارمغان آورده و مدافع عنوان قهرمانی را با شوک روبرو کند.

در دقیقه ۶۲ و در ضد حمله‌ای دیگر تیم میهمان می‌توانست به گل سوم دست یابد که اینبار کورتوآ به خوبی ضربه لوکاس پرز را دفع کرد.

در دقیقه ۸۰ داور برای رئال اعلام پنالتی کرد اما سیستم کمک داور ویدئویی نشان داد که «کاسمیرو» در آفساید بوده است تا پنالتی منتفی شود.

در دقیقه ۸۶ حملات رئال جواب داد و کاسمیرو یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد.

در دقیقه ۹۵ شوت تماشایی «ایسکو» با بدشانسی به تیرک دروازه آلاوس برخورد کرد.

در نهایت این دیدار با برتری دو بر یک آلاوس به اتمام رسید تا این تیم ۱۳ امتیازی شود. رئال هم ۱۷ امتیازی باقی ماند تا همچنان در جایگاه چهارم باشد. مادریدی‌ها هم اکنون، ۶ امتیاز از تیم صدرنشین سوسیداد عقب هستند.

این برای سومین هفته متوالی است که رئال مادرید در لالیگا با ناکامی مواجه می‌شود. شاگردان «زین‌الدین زیدان» در سه دیدار اخیر خود تنها به یک امتیاز رسیده‌اند.