گردشگری و توریسم

صعود آرسنال، پیروزی ناپولی در فراق دیگو و توقف میلان

به گزارش ایرنا، هفته چهارم دور گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری بازی‌های گروه‌های دوازده‌گانه انجام شد و نتایج جالب توجهی رقم خورد که در این میان مهمترین نتایج تساوی میلان، توقف لسترسیتی، برد آرسنال و رم، پیروزی ناپولی  و برد تاتنهام بود.

تیم فوتبال لسترسیتی در گروه هفتم به مصاف میزبان خود اسپورتینگ براگا رفت و در پرتغال مقابل حریف خود به تساوی پرگل سه بر سه رسید. با این نتیجه لستر با ۱۰ امتیاز صدرنشین ماند و براگا با هفت امتیاز در رده دوم جای گرفت. در دیگر بازی این گروه هم آاِک آتن یونان برابر میهمان خود زوریای اوکراین با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و هر ۲ تیم سه امتیازی شدند. کریم انصاری فرد از دقیقه ۶۶ برای تیم یونانی به میدان آمد اما در نتیجه تاثیرگذار نبود.

اللهیاد صیادمنش هم از دقیقه ۸۷ برای تیم زوریا به زمین آمد.

لیل و میلان در فرانسه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. سامو کاستیخو(۴۶) برای میلان و جوناتان بامبا(۶۵) برای لیل موفق به گلزنی شدند.

در این گروه لیل با هشت امتیاز در صدر قرار دارد و میلان با هفت امتیاز در رده دوم ایستاده است.

اسپارتاپراگ و سلتیک نیز با ۶ و یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

آرسنال در خانه تیم مولده با نتیجه پرگل سه بر صفر به پیروزی رسید. نیکولاس پپه، ریس نلسون و فلورین بالوگان برای توپچی‌ها گلزنی کردند. توپچی‌ها با این برد ۱۲ امتیازی شدند و صعود خود به دور بعدی را قطعی کردند.

تیم فوتبا رم ایتالیا در خانه کلوژ رومانی با گل‌های گابریل دبلویه(گل به خودی) و جردن ورتو به برتری دست پیدا کرد. روسونری با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. کلوژ با چهار امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. در این گروه یانگ بویز با هفت امتیاز در رده دوم ایستاده است.

ناپولی نیز با هدایت گنارو گتوزو موفق شد از سد تیم ریکای کرواسی بگذرد. متئو پولیتانو و هروینگ لوزانو برای ناپلی‌ها موفق به گلزنی شدند. با این نتیجه پارتنوپی ۹ امتیازی شد و در صدر جای گرفت. ریکا هم با صفر امتیاز قعرنشین و حذف شد.

تیم فوتبال تاتنهام نیز با نتیجه پرگل چهار بر صفر از سد میهمان خود لودوگورتس بلغارستان گذشت. کارلوس وینیسیوس(۲بار)، هری کین و لوکاس مورا برای زنبق های سفید گلزنی کردند تا این تیم با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه جِی قرار بگیرد. رویال آنتورپ در غیاب علیرضا بیرانوند توانست ۲ گل از سد لاسک اتریش بگذرد تا با امتیاز مشابه نسبت به تاتنهام در رده دوم جای بگیرد. لاسک هم با ۶ امتیاز سوم است.

تیم فوتبال خنت بلژیک نیز در حضور ۹۰ دقیقه ای میلاد محمدی با نتیجه ۲ بر صفر به میهمان خود ستاره سرخ بلگراد باخت.

با این حساب محمدی و دوستانش با صفر امتیاز قعرنشین ماندند و دیگر شانس صعود ندارند. تیم هوفنهایم آلمان در این گروه با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و صعودش به دور بعدی قطعی شده است.