گردشگری و توریسم

یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای خرمشهری توزیع شد

سرگرد محمد لویمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرحله بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی و سویا به همراه ۲۵۰ جفت کفش، لباس بچه‌گانه و ۱۱۴ چادر مشکی هستند که در مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع ‌شدند.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه تاکنون۳۲هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در مناطق محروم و خانوارهای روستایی کم‌برخوردار و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

سرگرد لویمی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در خرمشهر گفت: به این مناسبت بیماران کم‌برخوردار در مرکز درمانی منطقه سرحانیه، مینوشهر و مطب یکی از پزشکان عمومی خرمشهر به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

وی اظهار داشت: به منظور فرهنگسازی و در خصوص استفاده از ماسک بخصوص در مناطق محروم ۱۰هزار ماسک رایگان بین شهروندان خرمشهری توزیع شد.

 توزیع ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار خرمشهر 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳۰ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ظروف آشپزخانه و بخاری به نوعروسان کم‌برخوردار خرمشهر در مراسمی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و خیرین خرمشهری اهدا می‌شود.

سرگرد لویمی افزود: به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اقامت یک شب به همراه صرف صبحانه در هتل رویال اروند خرمشهر به عنوان هدیه‌ای از سوی مقاومت بسیج و خیرین به نوعروسانی خرمشهری که از تاریخ ۳۰ آبان امسال تا ۱۵ آذرماه ازدواج کنند رزرو می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اطلاع این فراخوان در فضای مجازی، کانال‌های خبری و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات به شهروندان اعلام شده است.

 تعمیر و بازسازی ۲۰ باب منزل در مناطق محروم خرمشهر

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به منظور کمک و یاری به خانواده‌های کم برخودار در مناطق محروم ۲۰ باب منزل از روستاهای مسیر شلمچه، مینوشهر، عباره و کوی پلیس توسط با هزینه بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال توسط بسیجیان خرمشهر تعمیر و بازسازی شد.

وی گفت: تعمیر و بازسازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، ایزوگام و موارد دیگر با کمک نیروهای جهادی بسیج خرمشهر در مناطق محروم انجام شده است.