گردشگری و توریسم

سه طرح بسیج شاهرود افتتاح شد

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی شامگاه سه شنبه در حاشیه افتتاح خانه محله اسلامی شهرک پردیس شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پنجمین روز از هفته بسیج فرماندهان استان، شهرستان و برخی مسوولان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ آنان  ادای احترام کردند.

وی با اشاره به سفر یکروزه خود به شهرستان شاهرود، تصریح کرد: با خانواده ۲ شهید بسیجی به نمایندگی از دیگر ایثارگران انجام شد.

سردار دامغانی ادامه داد: در نشستی با حضور امام جمعه شاهرود راه‌های آغاز به کار قرارگاه‌های محله‌ای در سطح مساجد مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری نشستی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و مجموعه کارکنان این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: هماهنگی های لازم برای اجرای طرح شهید سلیمانی برای بیماریابی  و دیگر اقدام‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

وی از افتتاح پایگاه حافظان سلامت محله در شهرک بهارستان خبر داد و ابراز داشت: افتتاح پایگاه سلامت در محله اسلامی شهرک فدک، افتتاح خانه محله اسلامی پردیس، اهدای هفت دستگاه تبلت به دانش آموزان نخبه محله اسلامی شهرک شهید بهشتی و تجلیل از جهادگران بسیجی مسجد مسلم ابن عقیل شهرک شهید بهشتی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.  

سردار دامغانی با بیان اینکه شهرستان شاهرود در مجموعه سپاه و بسیج برنامه های خوب و متنوعی برای هفته بسیج اجرا کردند، افزود: فردا در پنجمین روز از آذرماه در سراسر استان رزمایش کمک مومنانه با هدف تامین بخشی از کالاهای معیشتی خانواده های آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار برگزار می شود.

شهرستان شاهرود دارای ۱۹۰ پایگاه و افزون بر ۵۰ هزار بسیجی است.