گردشگری و توریسم

رسانه صهیونیستی: بن سلمان موافق انتشار خبر دیدارش با نتانیاهو بود

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، روزنامه اسرائیل هیوم نوشته است: بن سلمان، ولیعهد سعودی موافقت کرد که خبر دیدارش با بنیامین نتانیاهو منتشر شود تا واکنش‌ها در سعودی و جهان عرب را ببیند.

این روزنامه تأیید کرد، یک منبع مرتبط با مقامهای ارشد عربستان سعودی به آنها گفته است که این اولین دیدار نتانیاهو و بن سلمان نیست و دیدارهایی از این دست اخیراً انجام شده است و شرکت‌کنندگان در این نشست توافق کردند که جزئیات آن را منتشر کنند تا پیامها را به دولت جدید آمریکا منتقل کنند.

از سوی دیگر رسانههای صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو گفته است: هر گزارش نادرست رسانهای درباره جلسات به ظاهر پنهانی را باور نکنید.

رسانههای صهیونیستی افزودند، شاید نتانیاهو تلاش کرده تا از مواضع پیشین خود عقب نشینی کند و شاید هم سعودیها درز خبر دیدار میان ۲ طرف را دوست نداشتهاند.

رادیو رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) گزارش داد که دیشب نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی سفر کرده و با بن سلمان ولیعهد این کشور دیدار کرده است.

بر اساس این گزارش نتانیاهو دیروز یکشنبه از فرودگاه بن گوریون راهی عربستان شده و در شهر نئوم با بن سلمان ولیعهد این کشور و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد.

اطلاعات منتشر شده در وب سایت‌های مربوط به ردیابی پروازها نیز پرواز یک هواپیما از فلسطین اشغالی به عربستان سعودی را تایید می‌کند.

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی، دیدار نتانیاهو و بن سلمان را تایید کرد هر چند که وزیر خارجه عربستان سعودی امروز در حساب کاربری توئیتر خود در واکنش به گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره دیدار ولیعهد این کشور با نتانیاهو، هرگونه دیدار بین بن سلمان با مقام‌های اسرائیل را تکذیب کرد.